Alice

Mmmmmmmm toch wel raar hoor! Als ik jou was zou ik voor de zekerheid even testen. Helemaal als je flink aan het sporten bent. Het kan namelijk dat je een beetje bloed verliest maar dat je toch zwanger bent.

Ben inderdaad benieuwd wat er nu uit de testen van je man komt. Welke onderzoeken hebben jullie nu allemaal al gehad? (ben het even kwijt)

Jaaa het is leuk hoor loggen. Ik heb even op die van jou gekeken maar je hebt nog geen logs geplaatst. Als ik moet helpen dan hoor ik het wel he!! Ik vind het leuk om te doen.

Maak je niet te druk om dat hardlopen. Je moet gewoon nog een beetje conditie opbouwen. Komt vanzelf goed.
Ik denk erover om op tennisles te gaan. Het lijkt me erg leuk en ik wil het al erg lang. Ik stel het telkens uit ivm het zwanger worden maar ik denk dat ik het binnenkort maar gewoon doe.

lfs inge

Heee Ing,

Lekker gewerkt??? Ik was om 15:00 uur klaar, dat heb je als je vroeg moet beginnen, dat is dan wel weer een voordeel.

Over het testen, ik weet het niet, ik heb een dag wel normale menstruatie gehad, maar ik moet je eerlijk zeggen dat ik er niet helemaal zeker van ben. Ik wacht nog even af denk ik.Mijn borsten blijven nog steeds een beetje gespannen en ik blijf wat hoofdpijn houden en het vocht in mijn voeten is er ook nog. Maar om zekerheid te hebben kan ik natuurlijk wel beter een test er tegenaan gooien, misschien dit weekend toch maar even doen.

Ja, kale boel nog he, op die weblog van mij maar ik ga er donderdagavond denk ik eens lekker voor zitten, dan ben ik toch alleen thuis, manlief zit dan in Apeldoorn op zijn vereniging.

Ik heb ook het beginnen met sporten uitgesteld, mede vanwege het zwanger willen worden, maar goed we weten niet wanneer het zover is, voor het zelfde geldt duurt het nog maanden of jaren voor mij ( voor jou hopelijk niet meer) en dan wil ik niet met nieuwe dingen of lange termijn planning (klink als een echte planster vind je niet) elke keer rekening houden met een mogelijke zwangerschap. Dat doe je toch al door keurig het foliumzuur te blijven slikken, gezond te eten, niet of weinig alcohol, niet roken en overgewicht kwijt raken is dan toch eigenlijk goed, als je volgens mij maar niet rigoreus gaat afvallen. Ik ben gaan sporten maar eet nog steeds zo als ik al anderhalf jaar nu doe, ook dus lekker af en toe ongezond voedsel, heerlijk en gewoon doen.

Ik hou het ook wel vol hoor, ik zit er niet om de beste van de groep te zijn, ik zit er voor mijzelf om weer wat conditie te krijgen en dat is dus wel hard nodig blijkt, wat die is echt slecht.

Tennis is ook heel leuk, heb ik ook wel eens aan gedacht om te doen, maar is moeilijk met mijn werk om daar een vaste dag of avond voor te prikken, ik weet alleen zeker dat ik vrijdagavond altijd vrij ben, want dan moet ik overdag zowiezo op de planning werken en dat zijn kantooruren.

Ik ga eten koken voor mijn man ( en mijzelf natuurlijk ook) want die komt ook zo weer thuis van een dag hard werken.

Gr. Alice

Hee vrijdagavond op tennisles dan?? hihihi! Ik wacht effe af wat er gaat gebeuren met mijn voeten operatie en de laatste IUI in november en dan ga ik ervoor hoor.
Ik eet ook nog steeds veel groente en fruit maar ook veel snoep en chips helaas. Ik ben het steeds weer niet van plan maar dan doe ik het toch.
Ik heb voor mijn vakantie in september netjes geleefd wat het eten aangaat en hups 5 kilo eraf. Ik kan nu alleen het ritme niet meer te pakken krijgen!

Werk jij voornamelijk op kantoren bv op de receptie enzo? Ik ken die dames wel. Bij het UWV zitten ze bv en in ziekenhuizen.

lfs inge

Het moet natuurlijk wel allemaal leuk blijven he, dus snoep enzo mag af en toe hoor, vind ik. Ik rook niet en ik drin k niet en sport dan tegenwoordig wel ( ik ga het gewoon volhouden) dus een beetje zondigen mag toch wel??
En met mijn lengte moet ik ook niet te dun worden, anders lijk ik nog langer, ben 1.90m.

Vrijdagavond tennisles, dat zou inderdaad kunnen.
Tegen die tijd dat je er echt over gaat denken dan hoor ik het wel.

Ik werk voornamelijk op AZC ( asielzoekerscentra) hier in de buurt. Leersum, Leusden, Amersfoort en Utrecht en zit minimaa 1 dag in de week ( de vrijdag dus) op de planning als reserve planner. Bij ons zijn op vrijdag de vaste planners altijd vrij en werken de reserveplanners, ik en nog een collega. En verder dus nog bij verlof en ziekte ook nog andere dagen.

Maar ik heb bij Securicor wel altijd op kantoren gezeten, voordat ik fulltime naar kantoor van Securicor ging. Dus ben eigenlijk een beetje van alle markten thuis, bij Securicor deed ik beveiliging en receptie (services) allebei, soms met beide uniformen naar het werk, dan even omkleden en klaar voor het volgende object.

En nu doe ik dus en beveiliging en planning, waarvan ik de planning het leukst vind, maar beveiligen is ook leuk. Doe het niet voor niks al 12 jaar.

Gr. Alice

eeehmm ja snoepen af en toe moet kunnen maar ik vol me niet af en toe maar vrij regelmatig helemaal vol met zeeer calorierijke dingen en achteraf voel ik me dan smerig.

Ik ben wel eens in het azc in Soest geweest voor mijn werk. We hebben een onderdeel wat zich hierop richt. Ik vind het bijzonder om eens binnen te kijken.

Ik heb ik de planning om misschien vanaf januari te gaan tenissen afhankelijk van wanneer ik aan mijn voeten wordt geopereerd. En ik moet natuurlijk niet zwanger zijn. Even afwachten dus. Ik heb er echt veel zin in en ben al aan het informeren geweest naar leuke clubs bijn mijn buurvrouw want die tennist veel.

lfs inge

Hoi Elles,

Alles goed met je? Ik heb op zowel het zwanger worden als op het juniforum een berichtje voor je achter gelaten. (met dezelfde tekst)

Groetjes, Kat

Hee Kat,

Sorry, ik had het wel al gelezen, maar op   mijn werk even snel en dan kan ik niet reageren, niet als ik werk als beveiliging tenminste, nu op de planning wel.
Ben eigenlijk ziek (griep) maar toch naar mijn werk gegaan, gisteren alleen op bed gelegen, ook weer na mijn werk. Dus vandaar dat ik nog niet had gereageert. Ik zal vanavond als ik thuis ben even reageren op jou antwoord.

Hoi Inge,

Ik ga vanavond met de web-log aan de gang.
En ga vanavond weer wat uitgebreider achter de computer, tot vanavond.

gr. Alice

Heee Inge,

Iedereen is weg hier van mijn afdeling en dus kan ik lekker even inloggen terwijl ik aan het werk nog ben, alles is gedaan qua planning en ik voel me beroerd dus ik doe even lekker niets meer tot ik naar huis kan, of ze moeten nog bellen met een ziekmelding.
Zit vandaag toevallig dus op de planning, collega is vrij, maar als ik inlog wanneer ik op het azc zit, kan ik niet reageren op deze site, wel inloggen, maar verder kom ik dan niet.

Wat heb je aan je voet, dat je geopereerd daaraan moet worden, misschien heb je het al wel eens eerder geschreven, maar dan ben ik het even kwijt.
Richard moest vandaag zijn sperma dus weer inleveren, keurig nu dagen daarvoor geen sex gehad, dus we zijn braaf geweest. Handjes boven de dekens gehouden hahaha.
Dan moeten we 17 november weer naar de gyn, krijgen we daarvan de uitslag en dan vraag ik gelijk voor de HSG en de samenlevingstest, die moeten we dus nog doen.

AZC is leuk werk hoor, je werkt op een klein dorp zeg ik altijd maar. Er zit ook altijd een gewoon kantoor bij, maar na kantoortijden heb je het dus vaak nog drukker.
Dat doe ik nu ruim twee jaar en ruim een jaar in combinatie met diensten op de planning en die afwisseling is dus wel leuk.

Tennis, als dat op vrijdagavond kan, beginnersles dan ga ik daar serieus over nadenken. Ik zelf wil graag ook weer op stijldansen, samen met mijn man, maar die werkt nog niet echt mee, dus moet mijn charmes nog even in de strijd gaan gooien.
Ik heb het vroeger ook jaren gedaan, altijd erg leuk gevonden en krijg dus nog steeds de kriebels als ik zie dat er gedanst kan worden en ik geen partner daarvoor heb, en dan wil ik zo graag.

Paardrijden heb ik vroeger ook gedaan, maar dat durf ik niet meer te doen vanwege mijn rug. Bang dat ik daar weer last van ga krijgen en dat wil ik niet.

Ik wil naar huis maar moet nog tot 17:00 uur.

Gr. Alice

Terug
Bovenaan