ik zit met een vraag, mijn vriend heeft een dochter uit zijn eerste relatie waarvoor hij al jaren een vaststaand bedrag alimentatie betaald. Voor zijn ex vrouw betaald hij geen alimentatie. Nu heeft hij een wat lastige ex (zacht uitgedrukt), en zij heeft nu gedreigd naar een advocaat te stappen omdat ze meer alimentatie wil van mijn vriend omdat ze doorkreeg dat mijn vriend een nieuwe baan heeft (alsof je dan perse ook meer gaat verdienen maar goed). Zij woont inmiddels ook samen en heeft een nieuw kindje met haar vriend van een jaar. Wij zitten hier zeker hier op te wachten, ik hoor verschillende dingen van mensen.
Heeft een van jullie ervaring, eigenlijk hoop ik stiekem dat jullie me een beetje gerust kunnen stellen, we hebben het zelf niet zo breed temeer omdat mijn vriend nog steeds schulden afbetaald die tentijde van hun huwelijk ontstaan zijn.
gr sandra
Heeft een van jullie ervaring, eigenlijk hoop ik stiekem dat jullie me een beetje gerust kunnen stellen, we hebben het zelf niet zo breed temeer omdat mijn vriend nog steeds schulden afbetaald die tentijde van hun huwelijk ontstaan zijn.
gr sandra