Allé dan toch alleenstaande moeder

A

Anoniem

Guest
Hey allemaal,

Ik moet even mijn verhaal toch doen,het is nu laat en kan niet slapen ervan.Mijn vriend zijn stoppen zijn doorgeslagen en heeft mij vast gehad,ik woon nog bij mijn ouders en toen ik mijn moeder riep werd hij helemaal gek,hij heeft dan mijn gsm in twee gebroken en de voiture voor ons kindje weggesmeten en dan via de raam naar buiten gegaan(slaap beneden) en dan mijn gsm tegen mij gesmeten.Ik ben nu vier maand zwanger en wou een punt achter onze relatie zetten,omdat hij altijd op cafe gaat en altijd dronken is en agressief,dit is niet de eerste keer,heb onlangs nog een bord tegen mijn gezicht gehad ook,maar toch je blijft het dan maar een kans geven voor je kind maar dit is ook geen leven he.
Ik weet niet wat jullie hier van denken maar denk toch dat jullie er ook een einde zouden aan maken he?Nu kan iemand mij wat raad geven ivm alleenstaande moeder zijn en contact met de vader,hem dat verbieden van het kind te zien zal ik wss nooit kunnen,maar weet zeker als hij naar de rechtbank gaat dat het kindje toch bij mij zal mogen blijven,hij heeft namelijk wel al veel uitgestoken en ze kennen hem daar wel.
Mijn zus kreeg vroeger ook slaag van har vriend en ze is er nog bij en dat gebeurd soms nog gwn omdat ze er niet bij durft weggaan,die fout wil ik zeker niet maken,mijn ouders willen ook niet dat hij hier nog komt want heb na vandaag alles opgebiecht,zij wisten niet wat er allemaal gebeurd was,ik heb dat nooit durven zeggen en ook uit respect voor men vader die heel erg ziek is en kanker heeft,anders trekt hij zich het toch aan en dat is niet goed voor hem,maar nu kon ik het echt niet meer verzwijgen,het moest er echt uit en hij heeft alles ook gehoord,ik weet nu voor de moment niet echt wat doen...Ik moet dinsdag om zes uur naar de gyn maar ga bellen voor een andere afspraak want hij zou daar wel eens kunnen staan,sorry voor het lange verhaal maar moest dit even kwijt,vriendelijke groetjes

hoi hoi
als ik jou was zou ik hem inderdaad dumpen,iemand die een zwangere vrouw mishandeld is een lul,en hij zou het altijd door blijven doen.
even over de zwangerschap,hij moet jou kindje wel erkennen en als jij dat niet wilt want jij moet daar een handtekening voor zetten heeft hij ook nergens geen recht op.
op de geboorteakte van de kleine moet je dan gewoon zetten,vader onbekent.zelf heb ik 12 jaar lang in een relatie gezeten,werdt dan niet lichamelijk mishandeld maar geestelijk heeft hij me aardig kappot gemaakt.we zijn nu een aantal jaren verder en ben opnieuw getrouwd met een hele lieve man en hij is stapel met mijn kids uit mijn eerdere huwelijk.
samen hebben we 3kinderen en ik ben dus zwanger van de vierde(voor mij dus de zesde).
we zijn heel erg gelukkig samen.
je kunt het beter alleen doen dan dat je een man hebt die agresief is tegen jou en de keine.wens je heel veel succes en sterkte maar denk aan een ding en dat is dat kleintje in je buik.
liefs sil

Dumpen die gast! Echt 'k heb geen ander advies hiervoor...

groetjes Petra

ps kom jij uit Belgie???

Hey

Bedankt voor jullie reacties,vind dit echt supper,ja kom uit belgie
Hij heeft het kindje nog niet erkend hoor en ga het echt wel op mijn naam laten zetten,ik heb gwn geen woorden voor zo iemand echt niet.
Ik ga maandag naar de politie en ga dit wel laten vaststellen hoor
Als hij dan ooit naar de rechter stapt dn kan ik die verklaring toch ook al gebruiken he,
echt bedankt voor jullie reacties,vele groetjes

hoi

nou echt als mijn man of vriend dit zou doen zou ik hem per direct de deur uit schoppen.ik ben hier zo op tegen huiselijk geweld   ik zou als ik jou was die gozer eruit sturen je kan veel beter krijgen en laat je leven niet vergallen echt waar ,denk aan jezelf en je kindje.heel veel succes ermee gr wendy

Jeetje meid wat een lul ja!!
Ik hoop dat het je lukt om definitief met hem te breken.
Laat inderdaad hem niet het kindje erkennen. Hij doet jou (jullie) kindje nu al kwaad!!! Hoe moet dat als die kleine er straks is??
Goed dat je aangifte gaat doen!
Heel veel succes en sterkte!!
Liefs diana

Hoi,

Wat een moeilijke situatie zeg! Ik vind dat je de goede beslissing hebt genomen. Deze jongen heeft een karakter wat niet veranderd. Stel je hebt straks je kindje en het is een keer moeilijk dan slaan de stoppen nog harder en vaker door en wat voor een jeugd heeft dat kleintje dan. In dit geval zou ik bij mijn ouders blijven wonen en deze jongen de deur uittrappen. Deze agressiviteit moet jij nu niet in je buurt willen hebben. Kies voor jezelf en je kleintje. Je komt echt nog wel eens een lievere vent tegen die jou met kind en al graag als zijn vrouw wil.

sterkte!
gr.Ing

Hoi hoi

Hier moet ik wel op reageren. Ben door mijn ex ook mishandeld toen ik zwanger was. Ik heb mijn dochtertje verloren door de mishandeling. Haar zusje (ja was een tweeling) leeft nog wel, maar heeft een dikke achterstand.

DUMPEN DIE GAST!!!!!

Het is moeilijk omdat hij de verwekker is van jouw kindje.

MAar echt liever een blije alleenstaande moeder dan een stresskip die bij ex blijft.

Mijn ex heeft geen contact met mijn dochtertje. Die is nu net 5 geworden. Nooit wat van gehoord.

Nu weet ik dat in NLD het zo is:

verwekker kan en mag alleen erkennen als jij ermee instemt. Als jullie getrouwd zijn is het anders. MAar dat was ik dus toen niet.

Als je wilt msn-en:

fam-de-lange@hotmail.com

En er komt ooit een leuke normale vent op je pad hoor. Ook als je een kind hebt.

Ik ben 26 jaar, moeder van 3 meiden en nu 36,5 week zwanger van de 4e meid. En sinds 23 september 2005 getrouwd.

Heb vertrouwen in jeelf en je kindje meis!

Succes!

Als je meer wilt weten mag je altijd msn-en en/of mailen. Is hetzelfde adres als hierboven.

xxx Nienke

36,5 week

Terug
Bovenaan