All you Need is Love

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden,

Ik heb een aantal weken geleden aan een aantal van jullie gevraagd om mij te helpen mijn broer met de kerst naar Nederland te krijgen. Daarvoor wil ik de meiden die geschreven hebben heel erg bedanken. Het begint nu spannend te worden want al denk ik echt niet dat het lukt, je weet maar nooit. Het zou zo gaaf zijn!!! En Marissa zou dan voor het eerst haar Oom ontmoeten.
Ik moet wel zeggen dat ik een aantal weken geleden naar een paragnoste ben geweest en zij zei dat ik mijn broer in december weer zou zien. Ik hoop dus van harte dat ze gelijk gaat krijgen. Mocht er iets gebeuren dan hou ik jullie uiteraard op de hoogte en mocht er niets gebeuren dan vind ik het al super lief dat jullie geholpen hebben

liefs Linda

spannend hoor Linda!
Ik hoop voor je dat de mailtjes die we verstuurd hebben resultaat hebben gehad. Het zou erg mooi zijn als hij naar Nederland kan komen...ik ga voor je duimen en natuurlijk kijken naar All you need is love met de kerst

Tamar

Hey Linda,

Met verbazing lees ik dit topic, want volgens mij heb ik dat dan gemist. Ik weet echt helemaal niks van dit verzoek????
Kan ik nu nog meedoen?

Groetjes Babybelle

Hoi Babybelle,

Je hebt het niet gemist hoor. Ik wilde de oproep niet hier plaatsen omdat ik het vervelend vond om hier iedereen er mee lastig te vallen. Ik heb het verzoek dus gedaan via Hyves aan al mijn hyves vrienden. En omdat ik een aantal meiden van hier op Hyves heb staan zijn er een aantal geweest die mee wilden helpen.

Liefs Linda

O, gelukkig! Ik had je graag willen helpen en was al bang dat ik niet eens gereageerd had op je bericht!
Ik hoop in ieder geval voor je dat het gaat lukken.

Groetjes Babybelle

Hoi Linda,

Ik schrok ook al, had ik helemaal niks van meegekregen!!! Had het gewoon hier geplaatst joh, dan waren er nog meer mailtjes verzonden, ik had je ook graag geholpen hoor!

Dussss, wie weet zien we op kerstavond onze eigen Linda op tv bij Robert? I hope so!

x miranda

Hoi Linda,

Graag gedaan hoor en ik duim heel erg hard dat deze week een hele grote verrassing aan je deur staat. Ik ga voor de zekerheid zeker kijken (doen we elk jaar).

Groetjes
Inge

Terug
Bovenaan