Alle boodschappen al in huis voor de kerst?

A

Anoniem

Guest
Het onderwerp zegt al genoeg denk ik he? Ik heb het meeste al binnen, moet alleen nog wat verse dingetjes halen! Gelukkig is mijn zusje zo lief dat ze woensdag even op komt passen zodat ik de supermarkt zonder kinderen kan proberen te overleven! Hoe druk zal het zijn? Ik hoorde vandaag dat ze woensdag dat ze al vanaf 6.00 uur open zijn! Ik vind dat echt te gek voor woorden, maar dat is mijn mening hoor!

Kortom, ik heb geen last van kerststress (ondanks het feit dat mijn ouders en mijn zusje ook komen eten!, ik heb alles onder controle!)

x miranda

Heey

Wat knap zeg om alles al in huis te hebben.
Ik moet zeggen dat ik helemaal nog niks in huis heb.
Dit is ook niet zo vreemd wnt zijn de eerste dag bij mijn ouders en de tweede dag bij mijn mans familie.
Bij ons is het oud en nieuw drukker.
Oudjaar mijn familie en nieuwjaar mijn mans familie. Daar zie ik dus meer tegenop. Vooral ook omdat mijn man oudjaar jarig is dus iedereen verwacht toch allemaal taart enz.
Brrr. nog niet aan denken, al dat geregel en dan ondertussen ook je eigen kids nog beetje rustig houden en op tijd naar bed enz.
Aangezien ze bij mijn man thuis 10 kinderen hebben zal het op nieuwjaar niet rustig worden. Vooral als je bedenk dat er van die 10 kinderen al 5 getrouwd zijn en en dit jaar 4 kleinkinderen geboren zijn. DRUK DRUK DRUK. En daar hou ik nou net niet van maar ja daar word niet naar gevraagd.

Groetjes en iedereen veel succes met die boodschappen en drukte enz.

Marianne

Hoi Miranda,

Ik ben al klaar!!!! Echt heerlijk. Net nog een tafelkleed en servetten en zo gehaald. De drank hadden we vorige week al gehaald en ook de lekkere dingen. Mijn schoonmoeder neemt worstenbroodjes mee, die eten we tweede kertsdag want dan blijven we met zijn 3en lekker thuis. Woensdag nog het eten gaan ophalen. We hebben gekozen voor Indische catering, dat hoef ik alleen nog maar in de magnetron te gooien. Heerlijk makkelijk.
FIJNE FEESTDAGEN!!!!

Linda en Marissa

Ook hier hebben we de supermarkt getrotseerd. Wat denk je ik was mijn briefje vergeten en door de drukte kreeg ik zoiets als een blackout WAT MOEST IK NOU TOCH WEER HEBBEN!! Nou het ging wel. Toen ik mijn boodschappen thuis had, was ik bijna niets vergeten En ach moet woesdag echt nog even terug voor wat versgoed dus dat komt wel goe hahahaha.

X Saskia

Terug
Bovenaan