alle clishe's ( of hoe je het ook schrijft )

worden de waarheid. echt waar. vind het heerlijk om met hem op de borst te liggen. te knuffelen naar hem te kijken ect ect

herkennen jullie dit??? wel erg eigenlijk dat die mensen om je heen de waarheid zeggen he

Helemaal met je eens, alle cliche ´s zijn waar maar daarom zijn het ook cliche ´s natuurlijk. Het is heerlijk en ik realiseer me dat de tijd vliegt! Geniet van elk moment want voor je het weet is dat echt baby-achtige er af en dat vind ik juist zo heerlijk....

ja dat ken ik wel
ik geniet echt van elk moment met mn kleine hummeltje
ze is nu 2 weekjes,het is mn derde kindje,dus ik weet hoe snel het voorbij is en geniet er dan ook helemaal van,ik vind die baby tijd zo mooi!!

Het is absoluut zo! Weet nog wel dat ik tijdens mijn zwangerschap helemaal gek werd van iedereen die zei dat je er zo van moest genieten, omdat het zo snel om is. Maar het klopt wel!! Onze Jasper is nu 8,5 week en het gaat zooo hard.

Elke week ontdek je weer iets nieuws en het is zo heerlijk om hem te zien lachen. Mijn man en ik genieten er met volle teugen van!

Ik kan zo ook uren genieten van mijn kleine mannetje. Ik kan uren naar hem kijken. Geweldig vind ik het. Hij is nu alweer bijna 2 weken en ook ik vind dat de tijd vliegt. En ze veranderen al met de dag. Elke dag neem ik foto's, gewoon omdat hij zo snel veranderd.

Groetjes Natasja

Terug
Bovenaan