Alle dames die...

Alle dames die hebben gereageerd op mijn berichtje over "de kostbare lading", bedankt voor jullie reacties !! Jullie hebben allemaal gelijk dat er inderdaad wel eentje zijn doel zal treven. Ik hoop het maar want dan kan ik jullie melden dat ik zwanger ben. Ik blijf meestal even liggen en dan ga inderdaad naar de wc. En was me na de tijd altijd, ik vind het zo stinken of kan ik dat beter niet doen ??? Ik hoor het wel weer. Ik ga nu even weer bijlezen.
Groetjes Biaggi.

hoi biaggi. wij zijn ook bezig met de 2e ronde. eerste maand had ik een vreemde cyclus, na 2wk had ik een slijmerige bloeding(rood) en precies 28 dg na de eerste dag van mn echte ongi werd ik het weer. nu zo'n 32dagen later nog niks.stond in de test die ik later nog een keer gelezen heb dat je beter niet kunt drinken 2 uren voor je gaat testen. groetjes lady

Dat wist ik dus niet. Vandaar dat je dus ook beter met ocht. urine kunt testen dan heb je in ieder geval 2 uur daarvoor niets gedronken. Weer wat geleerd. Bedankt !! Ik ga nu lekker slapen..weltrusten !!!
Groetjes Biaggi.

Terug
Bovenaan