alle hoop laten varen na bezoek aan vk!!!!!!!!!!!!!!!!

A

Anoniem

Guest
Nou na vandaag heb ik alle hoop om voor mijn 42 weken te bevallen zonder naar het ziekenhuis te hoeven maar laten varen.
Heb tot nu toe alles gehad, bloedverlies, slijmprop verloren, voorweeen die uitstralen naar mijn benen etc etc. Maar vandaag bij de vk gevraagt om mij te strippen, aangezien ik binnen kwam strompelen zei ze meteen ja. Oh gelukkig dacht ik nu komen we ergens aangezien ik 40 weken en 4 dagen ben. Maar snik snik, helaas het ging niet want alles zit potdicht!!!!!!!!!!!!! Dus met een nieuwe afspraak en de woorden; Er gaat bij jou niets gebeuren voor volgende week stond ik weer buiten.
Dus volgende week dinsdag vk,als er niets komt of aan de gang is dan kunnen we woensdag naar de gyn voor een afspraak om in te leiden, joepie.
Bij de eerste ben ik ook ingeleid en dat was geen pretje dus vandaar dat ik hier niet vrolijker van ben geworden. Iedereen veel succes verder groet Tine.

hoi tine

Wat balen zeg.... Maar ik deel je mening. Ik ben ook gistern naar de vk geweest. Met 39.3 weken. En ook ik heb me maar zitten bedenken dat ik het niet thuis ga halen..... Ok ik weet dat ik nog 2 weken heb maar ja, ik zie nog niets gebeuren. Heb erg veel last van voorweeen en vorige nacht zelfs 45 minuten echte weeen om de 5 minuten toen hield het op.... Het rommelt nu nog steeds. Of het potdicht zit weet ik niet want ze nam niet de moeite om ondnks mijn vele voorweeen en vochtverlies te kijken....

En ook ik kreeg te horen tja toch maar een afspraak voor volgende week, Met gelijk de vraag erachteraan in welk ziekenhuis wil je gaan bevallen / ingeleid worden de week erop.... Ik vroeg nog of ze het niet zag zitten dat het gebeurde maar daar werd niet op gereageerd. Ze zij ik hoop voor je van wel.... Tja.... Met een kluitje het riet in gestuurd worden noemen ze dat toch???

Nou meid ik wens je veel sterkte en ik begrijp heel goed hoe je je voelt. Maar je niet te druk en denk om je bloeddruk!!!!

liefs gridje

hoi

ben ook net terug van de vk.ik ben vandaag 39 wk en tot tegenstelling van mijn 1e zwangerschap ,zie ik het nu ook al een beetje somber in dat ik voor volgende week beval.bij de 1e had ik met 38 wk al 1cm ontsluiting,en nu dus helemaal nix het hoofdje ligt zelfs nog niet helemaal ingedaald,maar mijn bloedrruk was wel ineens hoger,maar ze zei ook het wil allemaal nix zeggen hoor je kan alsnog gewoon eerder beginnen,bij de 1e 1 dag eerder bevallen,maar nu heb ik dus voor 29 nov afspraak staan en ben dan 40,1 wk dus hoop niet dat ik dat haal.maar ja we hebben het niet voor het zeggen he. gr wendy 39wk

goh, wat klinkt dat bekend zeg. Ik ben afgelopen 3 november bevallen van een mooie dochter, Megan.Maar wel doordat ik met 42+1 ben ingeleid want ook bij ij zat alles potdicht! Gel deed ook weinig dus uiteindelijk ana het infuus en toen was ze er met 5 uur, en hulp van de vacuum. Megawee van bijna 4 uur gehad maar goed, eindelijk was ze er, ons moppie van 2850 gram en 47 cm.En hoewel het een heftige bevalling was, was ik dat zo vregten, het lange wachten was eindelijk voorbij! Ik hoop voor jou dat je toch nog snel spontaan bevalt, maar anders, tja, niks aan te doen, als je je baby in je armen hebt ben je alles gauw vergeten hoor!!

Groetejs Diane

Hoe herkenbaar!! Ook ik ben vandaag zwaar teleurgesteld thuisgekomen na een bezoek aan de gyn. Ook bij mij zit alles potdicht en ik had echt de hoop dat het dit weekend ging gebeuren (nieuw sterrenbeeld, volle maan: je bedenkt wel es wat). Maandag mag ik weer terug. Maar ik heb weinig hoop op een bevalling in november....
Kan echt wel janken, maar de natuur laat zich niet dwingen.

Sterkte met wachten!
Dee

Terug
Bovenaan