Alle juni-baby's zijn geboren.

Vanmorgen een heel verhaal getypt, waren ze met de site bezig.
Dan nu maar meer eens proberen.

We zijn nu half juli en alle juni-baby's zijn geboren.
De een wat vroeger en de ander wat later dan de uitgerekende datum.
De oudste is nu 9 weken en 3 dagen oud en de jongste is 2 dagen oud.
Met de baby's is alles goed ( tenminste ik heb geen nare berichten gelezen ) en met de moeders ook.
De een had een vlotte bevalling en de ander een zware bevalling.
Vanaf september 2008 zijn we al met elkaar aan het kletsen, met ik met die en ik ben zoveel weken zwanger.
Het is jammer dat we verspreid over heel Nederland wonen, want anders hadden we elkaar weleens kunnen ontmoeten.
En de baby's aan elkaar showen.
Hoeveel jongens zijn er geboren ?
En hoeveel meiden ?
fifty fifty ??

Steyn huilt, had zat zo te persen, volgens mij een broek vol.
En dan straks even een eindje wandelen, het is hier ondertussen weer droog en de zon komt er weer doorheen.

Groetjes Friese leeuw en Steyn ( 9wk )

Ik ben de tel ook een beetje kwijt, jammer dat we ons lijstje niet meer kunnen gebruiken op dit forum.

Het is inderdaad jammer dat we allemaal ver uit elkaar wonen. Met de zomer 2006 mama's spreken we nog wel eens af om bij elkaar te komen. In een speeltuin of bij iemand thuis. Is altijd gezellig, al moet ik bekennen dat ik niet altijd kan, het is meestal op een werkdag voor mij en vrij nemen doe ik er niet voor.

Heb je nog lekker kunnen wandelen? Hier is het de hele dag droog geweest, wij zijn lekker naar de stad gegaan. Ff shoppen, niets voor Bas deze keer, papa was helemaal verbaasd.

Liefs Nanda

Hey Nanda,

Gisteren werd het bij ons ongeveer om 12:30 droog.
Ik was gisteren nog maar net weg, en toen kreeg ik een lekke band met de kinderwagen.
Ik kon twee dingen doen, terug lopen of naar mijn moeder lopen.
Met een zachte band naar mijn moeder gelopen, en het wiel van de kinderwagen gehaald en naar de fietsenmaker gebracht.
Er zat een doorntje in. ( ze zijn ook overal het snoeien )
Gelukkig had ik voeding en water meegenomen, want ja, de band was niet meteen klaar.
Dus ondertussen bij mijn moeder een kopje thee gedronken.
Volgende keer mag er ook wel een bandenplakkersetje in de tas mee.
Dus ik had mijn middagje wel.

Groetjes klaske (friese leeuw )

Ik vind het ook jammer, door de komst van dit forum lijken een aantal meiden afgehaakt. Met de okt 2007 meiden (zo'n 30) hebben we nog steeds een drukbezocht forum. Ook hebben we elkaar (niet allemaal) al een paar keer met kids ontmoet en een keer zonder kids. Erg leuk, helaas zie ik mezelf met dit stomme forum ook niet lang actief blijven. Het werkt slecht en is zeer onoverzichtelijk, echt balen!! Ik ben ook echt even het overzicht kwijt wie we nog niet hier hebben teruggezien... Jammer!!

Misschien is het een idee om een forum te starten op forumplaza.nl. Daar zijn we met een groep maart 2007 moeders ook naartoe verhuisd en dat werkt erg goed en praktisch. Ik wil daar best een plekkie voor ons creeeren als daar interesse voor is. Ik hoor het wel.

Groetjes Anja

Hoi!
Ik word helemaal gek van dit forum. Ben steeds berichten aan het tikken en die worden dan niet geplaatst. Ik heb geen ervaring met andere plekken maar ik ben er voor om te verhuizen. Hoop dat het dan ook weer wat drukker wordt.
Hier zal het pas na de zomer beter worden denk ik.
Groetjes!

Hoi meiden,

Fijn dat alles goed gaat met de kleintjes, bij ons begint er ook een ritme te komen.
Morgen is mijn kraamhulp er voor het laatst en moet ik het echt zelf gaan doen.
Beetje eng maar toch ook wel weer lekker om met me eigen gezinnetje te zijn.

Ik heb ook het gevoel dat er veel meiden zijn afgehaakt op dit forum erg jammer.
Ben ook totaal de tel kwijt geraakt, ik zal me aanmelden op het nieuwe forum.

Liefs

Terug
Bovenaan