alle kilo's al kwijt?

Ha meiden

Ik vroeg me af of jullie al weer helemaal de oude zijn? Ik bedoel dan de kilo's en de buik enzo....
De eerste 2 weken na de geboorte was ik het meeste gewicht alweer kwijt dus dat ging super goed! Nu alleen heb ik het idee dat het klaar is en dat ik even zwaar blijf zoals ik nu ben. Ik weeg nu 53/54 kilo en dat is nog altijd 4/5 kilo boven mijn normale gewicht. ik heb niet het idee dat het er verder af gaat. Ook is mijn buik nog redelijk dik en slap vind ik.
Misschien wil ik wel te snel hoor. Ik heb altijd het geluk gehad dat ik niet hoefde te sporten of lijnen om de zwangerschapskilo's kwijt te raken. Maar of dat nu ook gaat lukken? Probeer wel wat meer te gaan wandelen. Vandaag bijvoorbeeld hadden we intakegesprek voor Ravi met het kinderdagverblijf en ik ben lekker gaan lopen. (1 februari gaat ie voor het eerst :-()
En ik ben natuurlijk ook weer wat ouder, wie weet heeft dat ook invloed op alles?
Hebben jullie nog "last" van kilo's, slappe huis etc?
Ik weet dat het niet echt belangrijk is. Het is nog niet eens zo heel lang geleden dat we bevallen zijn en we hebben een prachtig kind gekregen, maar ik vroeg het me gewoon even af.
liefs hanneke
 
Ik ben iets onder mijn oude gewicht gedoken en weeg nu 64 kg, maar heb wel een andere vorm dan ik voor de zwangerschap had. Nu had ik altijd al een beetje een buikje en was ik altijd al wat rond en zacht, maar ik heb het gevoel dat ik nu iets te rond en zacht ben :) Streven: 62 kg, iets minder buik en vooral een betere conditie. Ben bang dat het bij streven blijft, hahaha!
 
Ik zit op het moment ongeveer 6 kg boven mijn oude gewicht en ik vind het fantastisch! Met mijn 1.74m was 56 kg echt wel laag, dus ben heel blij met mijn huidige 62 kg :) (woog aan het 'eind' van mijn zwangerschap 72 kg)
Alleen mijn buikje, ach ja, ik zou het geen probleem vinden als dat zo blijft, gezien mijn tatoeages er ook niet uitzien gaan we toch niet meer in blote-buik truitjes lopen haha!

Ik denk dat jij (Hanneke) ook wel misschien wat meer last hebt van de slappe huid omdat je 4 kinderen hebt gekregen. Mijn moeder heeft 5 kids gekregen en zij vertelde me dat na de 3e het echt niet meer weg ging. Misschien niet echt wat je wil horen, maar ach je hebt er prachtige wonders voor teruggekregen toch :-D

Liefs!
 
Ik woog aan de start van de zwangerschap 60 kilo. Tijdens de 9 maanden ben ik 8 kilo aangekomen en nu zijn er alweer 10 vanaf en zit ik op 58. Komt vast ook door het kolfen, want ik eet gewoon wat ik wil.
Heb nog wel een klein beetje een blubberbuikje, maar een sixpack heb ik overigens nooit gehad, haha!
Wat wel heel fijn is, is dat ik mijn oude kleren gewoon weer pas. Joepie!
Binnenkort maar weer eens zwemmen.

Succes met de laatste kilo's en de blubberbuiken!
En geniet inderdaad van de prachtige kaboutertjes, die heerlijk 9 maanden in onze buiken hebben gezeten!

Liefs!
 
Was 16 kg aangekomen tijdens de zwangerschap, de meeste waren heel snel weg. Ik heb weer een taille :-D elke dag zo fijn als ik in de spiegel kijk. Wil wel nog wat kilo's kwijt, maar dat wilde ik toch al. Dat slappe buikje herken ik helaas erg goed, moet eigenlijk buikspier oefeningen doen. Jakkie!!!
 
Was alles kwijt en zelfs 1 kilo meer, maar die zit er weer aan helaas.... grrr.. Toch even wat minder snoepen en meer sporten. Ook om dat buikje een beetje strakker te krijgen, want dat wil ook nog niet echt vlotten.
 
Ik zit weer op m'n oude gewicht...maaar daar moet ook flink wat vanaf! Ben nu aan het hardlopen 2 x in de week, in de hoop dat het daarmee iets minder wordt...als ik stop met bv geven dan gaan we weer lijnen maar zolang ik nog bv geef doe ik dat niet!! Nu maar lekker conditie opbouwen en dan zien we wel waar het schip strand!! ;)
 
Terug
Bovenaan