Alle kleertjes stinken....

Blèh, ik heb de kleertjes van zoonlief opgeborgen in van die plastic boxen-met-deksel van Ikea..... Nu stinken ze enorm naar plastic, bah, en er zijn ook kleertjes vergeeld...

Waar bewaren jullie dit ssoort dingen in, ik moet straks toch ook weer gaan opbergen, maar zoek dus een alternatief!

ik heb van mn dochtertje gewoon alles toen in vuilniszakken gegooid.
niks was vergeeld, niks stonk, meeste rook zelfs nog naar mn wasmiddel hahahaha.

is 2 jaar geleden dat ze is geboren, en vanaf dat moment zijn dus alle kleertjes in de zakken gegaan als ze het niet meer pastte.

liefs, do

ik heb van mn dochtertje gewoon alles toen in vuilniszakken gegooid.
niks was vergeeld, niks stonk, meeste rook zelfs nog naar mn wasmiddel hahahaha.

is 2 jaar geleden dat ze is geboren, en vanaf dat moment zijn dus alle kleertjes in de zakken gegaan als ze het niet meer pastte.

liefs, do

Ik heb het ook in plastic zakken gedaan en idd kan je gewoon het oude wasmiddel nog ruiken (heb nu een ander wasmiddel) en is niks vergeeld. De eerste is nu bijna twee.

je kan naast vuilniszakken ook van die kleding-opbergzakken kopen bij blokker en ook van die vacuumzakken die nog minder ruimte in beslag nemen.
ik heb ze laatst bij wibra gehaald, ivm zomer en vakantie komen ze nu in de winkels te liggen voor op vakantie.
met wat geduld en goed rondkijken zie je veel goedkope oplossingen.
daarna kan de zak rustig in de ikea bak hoor,
succes

Ik heb alles gewoon bewaard in verhuisdozen....niks vergeeld en met de robijn-geurbuideltjes ruikt alles lekker daar naar....

Heb voor zoon-lief ook alles al uitgewassen en in de kast liggen met die buideltjes...heerlijk het hele kamertje ruikt ernaar....

Liefs randy

Ik heb alles gewoon bewaard in verhuisdozen....niks vergeeld en met de robijn-geurbuideltjes ruikt alles lekker daar naar....

Heb voor zoon-lief ook alles al uitgewassen en in de kast liggen met die buideltjes...heerlijk het hele kamertje ruikt ernaar....

Liefs randy

Terug
Bovenaan