alle mama's gefeliciteerd en ben het helemaal zat

als eerste wil ik alle moeders die al zijn bevallen van harte feliciteren met hun kleintjes en ik hoop dat alles goed gaat.

hier gaat het wat minder. heb super veel last van voorweeen en heb er nu ook nog de griep bij. hoest mij de longen uit mijn lijf en heb er gewoon gekneusde ribben van. als ik lig is het dus helemaal mis. hoop dat de kleine snel komt en dat we dan eindelijk van r mogen genieten.

groetjes mira (39 wken)

hey,

ik ben van het maart forum maar ik zie ben even aan het rondkijken, zoals je ziet ben ik ook op dit vreemde tijdstip wakker.
heel veel sterkte en ik hoop dat die voorweeën niet voor niks zijn en dat het snel doorzet!!

Hi Poetie,

Ik begrijp wat je voelt! Na een buikgriep kreeg ik een luchtweginfectie die zich uitmondde in een longontsteking. Al 2 weken ben ik niet buiten geweest. Gister weer even naar mijn moeder.
Lichamelijk zit ik er doorheen, maar geestelijk nog veel meer. Daarom ben ik niet meer zo actief op het forum, kan alleen nog maar klagen.

Ik hoop dat wij, die nog moeten bevallen, ook snel onze ukkies kunnen vast houden.

Gr. Tamara.

Terug
Bovenaan