Alle Nutrilon bij C1000 in Alkmaar, 7,99!!!

Hallo allemaal,
Ik zat net weer ff alle onderwerpen terug te scrollen en kwam weer terecht bij de nutrilon voeding die zo duur is geworden. Nou haal ik al vanaf het begin van de geboorte van mijn zoontje Indy de voeding bij de C1000 in het w.c. Daalmeer in Alkmaar, daar kosten de pakken nu 7,99. (eerst 6,99) en dit is hun  VASTE prijs.  Nou woon ik dan in Alkmaar en is het voor mij makkelijk om daar heen te gaan, dus eigenlijk is dit dus een tip voor de mama's die in Alkmaar (en omstreken) wonen.Mischien hebben jullie er wat aan, ze zijn de goedkoopste. En ALLE soorten  Nutrilon pakken kosten 7,99.
Groetjes Sigrid, mama van Joey(7-5-'00) en Indy (5-1-'05)
 
Hoi,

is dat da nook voor de nutrilon hypoallergene voeding nr 1?

Graag hoor ik dat want wie weet ga ik dan wel een keer naar Alkmaar vanuit haarlem en flink inslaan.

Groetjes Kootje en Benthe 13/9
 
Hoi Kootje,
Het gaat om alle Nutrilon, maar voor de zekerheid zal ik ff voor je kijken. Ik ga morgen zelf weer halen en ik zal het je zo snel mogelijk laten weten.
groetjes,Sigrid.
 
Haai, Kootje,
Ik ben net wezen kijken voor je voor die Nutrilon hypoalergeen nr1 (ja ik weet het , een beetje laat, maar ik was ziek). En die hebben ze daar ook hoor voor die prijs, gewoon 7,99 euries.
groetjes.
 
Terug
Bovenaan