Alle oktobermoeders bij elkaar?

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Er zijn hier onder het kopje "zwanger zijn" nu drie kopjes oktober moeders actief. Zullen ze die samen voegen onder dit kopje?
En maar hopen dat ze eindelijk ons eigen hoekje aanmaken.

Mo
6w2d

Hoi Mo,

Ja ik hoop inderdaad op een eigen hoekje en dat deze er maar snel mag komen.
Bij wie zou je dit kunnen navragen.
We maken gewoon een oproepje naar de redactie, misschien een goed ideetje van Keetje...???

Liefs
Jeannette
5w4d

Hoi aanstaande mama's,
Ja Jeanette dat is een goed idee om één bericht te hebben met alle oktobermama's, dat is toch gezelliger.

Toch wil ik nog een keer voorstellen om totdat hier het nieuwe onderdeel oktobermama's opent voor een tijdje te verhuizen naar:

http://navig8.to/oudersforum

dan kunnen we ook echt berichtjes plaatsen over afzonderlijke onderwerpen die ons wel allemaal aangaan. Dan gaan we toch gewoon weer lekker terug als hier een oktober 2006 mama's opent. het is toch gratis. Dit vind ik zo onhandig en ongezellig.

Gr Mariska

Hoi Mariska,

Het idee kwam van Mo hoor hahahaha....

Maarrrrre het is misschien niet eens zo'n gek idee om aldaar te kijken totdat wij ons eigen hoekje hebben.

Ik ga eens even neuzen aldaar...

Liefs
Jeannette

Sorry Mo
ik had alleen de naam van Jeanette onthouden, maar het is jouw onderwerp, dom van mij. Nu al hormonen    ; )

Sorry Mo
ik had alleen de naam van Jeanette onthouden, maar het is jouw onderwerp, dom van mij. Nu al hormonen    ; )

Sorry Mo

Ik heb gisteren een berichtje naar de redactie geschreven, maar heb nog geen reactie terug. Denk dat het gewoon weer wachten wordt.

Mo

Terug
Bovenaan