Alle sinterklaasinkopen gedaan!

A

Anoniem

Guest
Wij zijn klaar voor het grote Sinterklaasfeest! We hebben een zak gekocht en onze dochter krijgt het volgende:

* Bert en Ernie kegelspel
* Bumbapuzzel bestaat steeds uit 2 stukjes
* Basisdoos Duplo
* Plastic Serviesje
* Kussen Winny de Poeh
* Popje in badje
* Tafeltje en Stoeltje

Ik heb er nu al zo'n zin in!

Groetjes Babybelle

leuk!! Ik ga morgen naar Ikea en ga daar lekker los hehe :)

Hoi Babybelle,

Dat sesamstraat kegelspel is heel leuk. Feline heeft het vorig jaar gekregen en ze kon er ook mee knuffelen omdat het zacht is.

Ik ga trouwens voor Duplo doos (welke ben ik nog niet over uit) en een poppenbedje van Ikea en kerstkleertjes. En voor de rest geven de opa's en oma's nog iets.

groetjes Maris

Hoi
Leuk om te doen he? Jij bent in ieder geval al klaar voor pakjesavond!
Ik ben altijd al maanden van te voren bezig...Steeds maar weer iets leuks erbij en ondertussen staat de kledingkast al aardig vol....
En elke keer zie ik weer iets leuks, terwijl ik me zo had voorgenomen om niet te gek te doen... Liever alle3 een paar kleinigheidjes en dan de rest van het geld naar een goed doel....maar ja...
Groet van Anouk

Ook ik ben klaar met Sinterklaas inkopen.

Eline krijgt:

- Sokken
- Trekrups van fisherprice
- Stapelolifant van V tech
- Ketting van Nijntje (van die grote plastic dingen die je in elkaar kan zetten)
- knuffel van Elmo
- Boek van Sesamstraat.

De oudste krijgt ook 6 cadeautjes

- Sokken (lekker origineel)
- Piratenschip van Playmobil
- CD-Rom van de Incredibels
- Discolamp
- Tekenkoffer van Cars
- Douchegel van Cars

Voor onszelf koop ik ook voor ieder 6 cadeautjes. Voor mijn man heb ik tot nu toe:

- Sokken (alweer)
- Zakdoeken
- Onderbroeken
- Krasloten
- Een boek over de tweede w.o. (is een soort hobby van hem)
- douchegel

En voor mezelf heb ik:

- Sokken (sorry hoor)
- Mascara en oogpotlood
- Kerstballen
- Een boek
- Ketting
- Douchegel

En dan ben ik nog niet aan het eind van mijn lijstje. Wij vinden het ook altijd leuk om iets te kopen voor ons allemaal, in de vorm van een gezelschapsspel (ok, Eline kan daar nog niet aan mee doen, maar goed, komt vanzelf)

Dit jaar is het geworden Party en Co junior, en Yahtzee! Voor iedereen ben ik zo rond de 150 euro kwijt!

Het staat bij mij nu zelfs al allemaal ingepakt, en voorzien van naametiket in een grote doos in de kast. Het speelgoed heb ik bij Bart Smit besteld. Maar 2.95 verzendkosten en gratis Sinterklaaspapier. Super dus!

Hoi Hoi

Super he, al die aankopen.

Vooral die ....sokken :)

Liefs kirsten

Nou dames,

Ikea A'dam is leeg :)

haha nee hoor, maar ik heb natuurlijk wel weer meer geld uit gegeven dan de bedoeling was. We hebben ook de badkamer verbouwd (ik vooral ) en daar moest ik ook nog t eens en ander voro hebben.

Maarrrr het tafeltje met stoeltjes heb ik en ook een poppebedje en nog wat dingetjes :)
Laat de sint maar komen!

Hoi hoi!!

Is dat heerlijk zeg om alles al binnen te hebben, ik ben nagenoeg klaar, morgen nog even naar de Bart Smit, die hebben koopavond en dan 15% korting, en dan ben ik voor mijn zoontje voor de Sint helemaal klaar!

Wij hebben voor de sint

- stoelkussen voor ikea stoel
- Pluche voetbal
- Sprekende stofzuiger van Playskool
- Basisset trein
- Duplo Circus

Voor ons en voor opa en oma doen we chocoladeletters in de zak.

Voor kerst staat er meer op het lijstje, maar dat vind ik ook leuker om te vieren. Dit jaar doen we het uitgebreid en volgend jaar krijgt hij veel minder, ben vandaag al bezig geweest met ruimen van z'n speelgoed, alles wat stuk is weggegooid en alle knuffels die vies of kapot waren een enkele reis kliko gegeven.

Voor mijn ouders, schoonzus, broertje en man hebben we een budget van 30 euro pp. Dus dat komt wel goed!

Nou meiden ik heb er in ieder geval al zin in!! Volgende week eerst de Sint en z'n pieten welkom heten hier!!

Groetjes
Angelique

Terug
Bovenaan