alle symptomen, maar geen positieve test...........

A

Anoniem

Guest
Hoi dames,

Ik ben sinds twee maanden bezig om zwanger te worden. Is nog niet zo lang, maar ben er wel erg bewust mee bezig.
Twee weken geleden (31-8-06) heb ik mijn eisprong gevoeld, nu ben ik sinds die tijd erg humeurig, heb ik veel buikkrampen en steken, heb ik sinds een week hoofdpijn en ben erg moe sinds twee dagen. Nu dacht ik wellicht zwanger te zijn, maar helaas vanmiddag niet positief getest. Ik heb te vroeg getest, maar omdat ik al zoveel symptomen heb dacht ik wel eerder te kunnen testen. Wat balen zeg. Ik probeer mezelf altijd wel een beetje te beschermen door niet al te enthousiast te reageren op mijn signalen, maar als je dit al twee weken voelt en je alle symptomen hebt, dan ga je het wel denken.
Nu wacht ik maar tot a.s. weekend. Wie heeft ook allerlei symptomen en wanneer testen jullie???

hoi hopeful

Ik heb ook 31-08 mijn ovulatie gehad en wij zijn ook sinds kort aan het proberen zwanger te raken.
Ik heb ook allemaal  kwaaltjes, maar ik heb nog niet getest. Wil nog even wachten. Ik heb sinds gisteren ook erg last van   mijn onderrug (tegen mijn bil aan). Is dat normaal?

Ik heb wel gelezen dat pijn in de onderrug een teken kan zijn van een zwangerschap.
Ik heb hiervoor een cylus gehad van 34 dagen, als ik uitga van mijn gevoel in lichaam dan heb ik deze maand een cyclus van 27 dagen. Wel een groot verschil, maar ja ik ben ook nog niet zo lang bezig.
Spannend he? Ik probeer er niet zoveel mee bezig te zijn, maar doordat ik elke dag mijn buik voel (steekjes, brandend gevoel links en rechts), moe ben en hoofdpijn heb, ga ik er wel elke keer aan denken.
Over twee weken gaan wij met vakantie en heb ik even rust. Ook omdat het op mijn werk zo hectisch is.
Nu maar afwachten. Ik heb de Cleurblue test gedaan en ik hoorde dat deze test veel HCG hormonen nodig heeft om positief te testen. Misschien dat dat dit weekend meer is.
Succes

He hallo.

Toevallig 1 uur geleden getest; niet zwanger. En dit terwijl ik ook allerlei kwaaltjes heb. Moe, duizelig, steken in mijn buik, bruine afscheiding.
Ook mijn ovulatie was rond 31 aug.

Gr

Hoi Sofie,

Ik denk dat we toch te vroeg hebben getest. Dit weekend is het precies twee weken geleden dat de eisprong is geweest en kan het resultaat wel anders zijn. Laten we het hopen. Welke test heb jij gebruikt?

Hallo Hopeful,

Ik hoop voor jou, dat jij je niet bedriegt, want al die symptonen die jij noemt kunnen ook die van een naderende menstruatie zijn. Succes met wachten!
Groetjes Jeany

jeany, je hebt gelijk. Ik heb al een kindje, en dacht de symptomen te
herkennen van de vorige keer... maar werd na ettelijke weken toch ongi!

ik was misselijk, moe, zere borsten, vastzittende darmen, depri, down,
buikpijn enz. maar dit kan ook allemaal bij ongi horen!! (PMS heet dit)

wel jammer dat je jezelf soms zo voor de gek kan houden!

hoop voor iedereen dat ie echt zwanger is!

groet mari

PS: Hou mezelf ook regelmatig voor de gek!!! Enne .... die testen zijn best duur, kun je beter babykleertjes van kopen!
Bye

Terug
Bovenaan