Alle symptomen

A

Anoniem

Guest
<p>Hoi allemaal. </p><p> </p><p>Sinds een drie tal maand proberen wij zwanger te geraken. Ik heb een vrij normale cyclus. Niet meteen heel punctueel maar doorgaans zonder pijn . Enkel bij de eisprong lichte pijn aan mijn borsten. En bij mijn menstruatie uiteraard wat ongemakken. Ik heb de afgelopen keren telken 28 cyclus gehad. Behalve de laatste x. Toen had ik ineens op dag 20 1 dag bloed verlies . ( Normaal gezien heb ik 8 dagen zware bloed verlies) en toen stopte het ineens. Ik heb toch een test gedaan de dag erna maar die was negatief . Toen ineens een 8 dagen later had ik licht rozig bloed verlies . Heel weinig .s avonds iets bruiniger maar echt maar een streepje. Ik had last van vermoeidheid en moest vaak plassen . Maar omdat ik negatief testen de dag na mijn eerste bloed verlies ben ik niet verder gaan testen.</p><p>We hebben ons aan mijn cyclus gehouden en om de dag seks gehad. </p><p>Ik zou dan ongeveer de 23 e mijn eisprong hebben gehad. </p><p>Zondag de 26 e werk ik savonds wat onwel. Spierpijn, slap en misselijk. </p><p>Maandag avond kreeg ik ergens krampen en moest ik naar de toilet rennen. Ik heb dan tot dinsdag namiddag wat waterige ontlasting gehad en krampen. Rommelige darmen. Steken in mijn liezen . Ik heb heel ligt gegeten en ondertussen geen waterige ontlasting meer. Eerder opgeblazen en verstopt. </p><p>Mijn symptomen momenteel : </p><p>- hoofdpijn.misselijke vlagen. Vrij constante darm krampen. Krampen bij mijn liezen. Zachte zeer gevoelige borsten. Wisselend hoofdpijn . Pijn in mijn onderrug. Moe. Vaak plassen . Gespannen gestrest gevoel in mijn maag en slokdarm. Na een beetje eten erg benauwd gevoel en misselijk. </p><p> </p><p>Nu is mijn vraag, heeft iemand dit nog al eens meegemaakt ? Zou ik zwanger kunnen zijn? </p><p> </p>

Ik zou even een testje doen ? Goed kans dat je zwanger bent. En dat het 'bloedverlies' dat je hebt gehad de innesteling is geweest. 

Oke. Vind het alleen raar dat ik 2 x bloed verlies heb gehad en negatief testen na de eerste dag bloed verlies. 

Als je eerste bloedverlies de innesteling is geweest, is het heel logisch dat je nog negatief testte: je lijf begint pas zwangerschapshormonen aan te maken vanaf dat moment. De dag erna is je HCG dus nog niet hoog genoeg voor een positieve test!
Als je twijfelt gewoon nog een testje doen. Als ik je verhaal goed begrijp ben je inmiddels alweer redelijk wat dagen verder, dan zou je wel positief moeten kunnen testen!

Klijn. Oke maar ik begrijp mijn bloeding van erna niet. En waarom krijg ik nu ineens al die symptomen. 

Zou het ook mogelijk kunnen zijn dat ik nu pas zwanger ben en dat de vorige bloeding een rare onregelmatige menstruatie was ? 

Gwn een restje doen dan weet je het zeker want het zou indd innestellings bloed kunnen zijn geweest en dan test je pas na een paar dagen of zelfs na een week of nog langer positief maar als je al klachten hebt zou je prima kunnen testen. Succes 

Terug
Bovenaan