Alle tekenen van zwanger maar test geeft niks aan

A

Anoniem

Guest
Hallo

Ik ben Angela mama van 2 kids.
Nu zijn we 4 maanden gestopt met de pil.
Ik heb normaal een cyclus van 28 dagen.
Nu zit ik op 32 dagen. Heb gevoelige borsten en een hele opgezette buik voor mijn doen.
Vanmorgen een test gedaan van clear blue maar die geeft aan niet zwanger.
Nu ben ik echt een beetje de kluts kwijt wel de symptonen maar niet zwanger????

Misschien hebben jullie advies voor me wat ik nu het beste kan doen.

Groetjes Angela

hoi, ja vervelend he!!!! zeker die onzekerheid!! Maar ik denk dat je toch gewoon moet wachten hoe rot ook en over paar dagen nog eens testen.... k heb het zelf ook wel eens gehad maar werd uiteindelijk ongi!!! Voor jou hoop ik natuurlijk over een paar dagen positieve test!!
Maar je lichaan kan raar doen en doet vooral waat t zelf zin in heeft, dus denk dat wachten de enige optie is!!!!

succes ermee!!
groetjes, vliegirl

Hoi,
Spannend hoor, ik zou ook nog minimaal 2-3 dagen wachten. Ik heb weleens gehoord dat Clearblue pas wat hogere waardes meet. Terwijl er toch op staat dat je het na 1dg overtijd kunt meten, maar ja. Dus wacht nog effe en doe dan lekker een andere test. De Kruidvat testen schijnen heel gevoelig te zijn!
Suc-6, ik duim voor je.
Groetjes Amber

Hallo

Bedankt voor jullie reactie.
Nou dan zit er niks anders op dan een paar dagen wachten hoe moeilijk ook.
Heb ook helemaal geen gevoel dat ik de rd'tjes krijg en dat heb ik normaal wel.

Mijn borsten zijn ook nog steeds heel gevoelig dus ik blijf duimen.

Groetjes Angela

Je kunt alleen maar afwachten. Ik weet inmiddels dat je lichaam je aardig vor de gek kunt houden....

Spannend blijft het wel. Ik hoop voor je dat het raak is!!   Succes met afwachten!!

Hallo Angela,

Ik heb precies hetzelfde, ik heb zwangerschapsverschijnselen, borsten alsof ik spierpijn heb, mijn tepels zien anders uit, zit nu op mijn 35e dag, terwijl ik normaal tussen 27 en 31 dagen zit. Veel plassen en soms het idee dat ik een beetje misselijk ben (maar dat kan ook maar inbeelding zijn). Samen met mijn man afgelopen maandag de Clearblue test gedaan, echter wel in de avonduren, staat op de verpakking dat het elk moment van de dag kan. Test was  negatief . Gaan nu maar afwachten tot zaterdagochtend, als ik dan nog niet ongie ben, gaan we weer testen, maar wel een test van een ander merk, lees toch her en der dat Clearblue niet zo goed is... Ga je nu een andere test doen, succes.. Cindy

Terug
Bovenaan