A
Anoniem
Guest
<p>Hoi allemaal!</p><p> </p><p>Ik zou graag wat advies willen.. ik ben van nature een ongeduldig iemand als het op mezelf aankomt. Geduld voor andere heb ik meestal genoeg... maar in deze situatie kan ik het zó slecht opbrengen. We zitten nu in ronde 3 en dit is de eerste keer met ovulatietesten. Ik was me deze maand dan ook erg bewust van alles.. ik denk mijn ovulatie ook daadwerkelijk gevoeld te hebben.. ook zijn mijn tepels hard en dan weer zacht en dan weer hard plus mijn borsten voelen anders. Nu moet ik nog 7 dagen tot mijn ongesteldheid en ik ben gisteren echt super misselijk geweest met heeeel erg veel braakneigingen en diaree. Vandaag valt me ineens op dat ik veel witte afscheiding in mijn slip heb zitten.</p><p> </p><p>Kortom; ik maak mezelf compleet gek!</p><p> </p><p>Hoe zorgen jullie ervoor dat je niet zo op jezelf let en dingen denkt te signaleren en voelen die er (waarschijnlijk) niet zijn.</p><p> </p><p>Ik heb in 2013 een miskraam gehad maar toen was ik overtijd en dacht ik; laat ik eens testen. Ook die zwangerschap was destijds gepland maar toen was ik er niet zo mee bezig als nu.</p><p> </p><p> </p><p>Alle tips zijn welkom!</p><p> </p><p>Veel liefs,</p><p> </p>