Alle zwangeren bij elkaar???

Hoidiehoi!

Misschien leuk om onze buikjes hier te showen en een kleine updat te doen??
Als jullie nou je gegevens (naam, uitgerekende datum, jongen/meisje, andere kindje ) erbij zetten, zal ik proberen een mooi lijstje te maken....
(tenslotte wordt die plaatsen lijst voor me gedaan....DANKDANK hihi)

Liefs Annet

Hoi ,

Hier een update van mij.

Jessica Veraart
uitgerekend op 09-04-2008 (ongeveer nog 10 weekjes)
van een meisje
Leeftijd 26
Mama van Nikita die nu 1,5 jaar is.
Het aftellen is nu wel begonnen.
Het is nu carnaval hier in Bergen op Zoom dus het is een gezellige boel.
Verder hoeven we in de babykamer alleen de lamellen en de gordijnen op te hangen.
Dat doen we in de week van 4 februari , want dan is manlief heel de week thuis en dan gaan we tussendoor ook nog zwemmen met Nikita.
Verder heb ik mijn cursus basisdiploma boekhouden weer opgepakt.
En op de voorweeeen na gaat het eigenlijk wel goed nu.

Groetjes Jessica

Ben 06-05-2008 uitgerekend.
Ben in verwachting van een jongentje.
Nog 15 weekjes geduld hihi.
Ben Mama van Joëlla.
Geboren op 30-08-2006
Ze is nu bijna 1,5 jaar oud, en erg ondeugend!!

En hier een buikfoto van mij, van een tijdje terug.
En een kus van Joëlla.

Groetjes Sabina Mama van Joëlla.

Mijn buik met 20 weken zwangerschap.

En een kus voor iedereen van Joëlla.

Hoi,

Ik ben morgen 23 weken zwanger en dus uitgerekend op 22 mei 2008.
Ik ben net gisteren bij de verloskundige geweest en alles was goed. Heb altijd een mooie lage bloeddruk en het kindje in mijn buik is ontzettend actief. Ik voelde dat al wel, maar nu vond de verloskundige dat toch ook wel. Toen we naar het hartje wilden gaan luisteren, hoorden we meer geklots van vruchtwater dan een hartje. Het kindje  zwom telkens weg.
Wij hebben overigens geen 20 weken echo laten doen en weten ook niet wat het wordt.
Buikfoto's heb ik nog niet gemaakt (heb ik bij Wieteke ook pas helemaal op het einde gedaan). Moet ook eerlijk zeggen dat mijn buik nog niet echt spectaculair is, had ik wel een beetje verwacht bij de tweede, maar goed.
Wieteke is trouwens nu ruim 16 maanden.
Volgens mij was dit alles wat je wilde weten, toch? Check zo nog wel even in je topic.
Groetjes,
Geeske & Wieteke (15-09-06) & ....

hier nog een zwangere doos...

Esther alias mama Ilse, ik ben in verwachting van een.....beebie! en uitgerekend op 17 april volgens de berekening, maar de 20ste volgens de echo en ik ga zelf uit van 22 april, want ik hoop op een stier ipv een ram, ben zelf een ram en twee rammen in huis....oef...

liefs

Esther mama van Rêve 12-9-2006 en ivv pukje 17-4-2008

Zal mezelf er ook even officieel bijzetten.

Ik ben nu 18 weken zwanger van een..... (weten we nog niet)
Stef is van 23-08-06 en is dus 17 maanden.
Ik ben zelf 24 jaar oud.
Had ik nog meer gevraagd?? hahaha

En dan de foto!

17w en een beetje

Liefs Annet

Hoi, hier mijn bijdrage:

Mijn naam is Sascha, 28 jaar.

mama van David, geboren op 7-8-2006, mijn grote kleine lieverd!

Nu in verwachting van een meisje, uitgerekend op 2 maart 2008. Dus volgens mij zo ongeveer de eerst volgende?!

Ik ben sinds deze week met verlof, heb tot nu toe een voorbeeldige zwangerschap. het mopje moet alleen wel nog echt even blijven zitten, want door  wat uitgelopen verbouwingswerkzaamheden is de babykamer nog niet klaar.... (rustig blijven ademhalen....) volgende week komt de spuiter de muren in orde maken en rond de carnaval kunnen we het dan afwerken met laminaat en schilderen.

Leuk topic trouwens, Annet!

Groetjes Sascha.

Buikfoto? Helaas er is nog geen (zwangerschaps) buik te zien, vanochtend zat de eerste broek pas een beetje strak, kan me er nog niet toe zetten om positiekleding te zoeken!  

Update: 16 weken zwanger, na opstartproblemen gaat het nu best aardig! Wel voel ik me echt anders als bij de zwangerschap van Tessa. Vooral s'avonds ga ik over mn nek van de misselijkheid, het rommelt in mijn buik (darmflora?!) en heb zelfs pas 1 ieniemienietruitje gekocht!
Maar nu wordt het anders: de kamer wordt geschilderd en die kleine spullekes zijn zo schattig!

gegevens:
Lisenka mv Tessa (10-9-2006) en mama van ? (nog geen idee jongen of meisje)
Uitgerekend op 11 juli 2008.

Terug
Bovenaan