alle zwangerschapsfactoren .....toch ongesteld geworden??Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Mijn naam is Sterre. Ik ben 31 jaar en in januari gestopt met de pil. Deze maand was het ronde 4 voor mijn man en ik. Ik heb 2 x een cyclus gehad van 33 dagen en 1 x een van 28 dagen. Nu dacht ik dat mijn ritme weer op 28 dagen zat zoals voor mijn pilgebruik.

Dus vanaf dag 28 spanning of het gelukt was deze keer...en jawel hoor, pijnlijke borsten, moe, 's avonds na eten een gevoel alsof het niet wilde zakken, temperatuur dagen boven de 37,4 graden. Mijn eczeem die ik normaal heb, is aan het verdwijnen..Ik had zelfs een vertical zwangerschapsstreep van mijn schaambeen tot aan navel????? en nu vandaag op dag 33..............ongesteld!!!!!!!!!!!!!!   .....of is het misschien een innesteling??

Ik dacht echt dat het deze keer raak was,...wat een domper!!!!!!!!!!

Hoe is het mogelijk dat je lijf je zo in de war brengt. (ga toch straks stiekem een testje doen!)

Van de ene kant moet ik maar denken dat ik ergens toch best regelmatig ongesteld ben. Keurig netjes op dag 33 (op 1 maand na dan?)

Heeft iemand dit ook als een meegemaakt dat je zo zeker was dat je zwanfger bent en dan toch weer zo'n teleurstelling krijgt??

Liefs Sterre.

hoi meis,

Oh zo herkenbaar wat je schrijft!!! Had dit vorige maand ook bijna 1 week overtijd en ook allerlei klachtjes dacht ook zeker van het is raak, maar niets is meer waar ik kreeg na 1week mijn RD, en toen was ik ook erg terleurgesteld terwijl we nog niet voor het echt waren begonnen!!! Nu deze maand ben ik weer bijna 1 week overtijd maar heb nu weer hele andere kwaaltjes grieperig gevoel en net of er een band zit bij mijn buik en vlage van misselijkheid en mijn borsten zijn ook gespannen,pffffff ja denk nu van ja weet ook niet en ik ga absoluut nog niet testen veels te bang voor een negatieve test en als de RD komen dan kunnen ze nog komen!!!! Kan niks anders doen dan afwachten tot het weekend!!! Dit was wel onze eerste echte ronde voor ons tweede kindje we hebben al een dochtertje van 14 maandjes!!! Nou meis sterkte hoop zo dat je te vroeg hebt getest en je gewoon zwanger bent!!!

Liefs Sandy

Zwanger worden willen hier allemaal heeel graag! En dan ga je op alle signaaltjes letten en dan lijkt alles wel een zwangerschapsteken! Soms voel/zie je ook enkel datgene dat je wilt voelen of zien! Zo heb je bv ook altijd pijnlijke borsten voordat je ongesteld moet worden! Maar normaal let je er niet zo op en valt het je dus ook niet op.

Een innestelingsbloeding kun je een week na je eisprong hebben en verschilt erg van een gewone menstruatie Het duurt veel korter en is veel minder!

Als ik jou was zou ik het geld voor een testje besparen en goed gaan knuffelen komende ronde! Wie weet is je test dan over een maand wel positief! Succes!

Goedemorgen,

Ik heb niet hoeven testen. Ben echt gewoon zo ongesteld als wat!!!!
Heb vandaag dan ook een mega dip!!! met een cyclus van 33 dagen duurt het zo lang....

ik vind het echt heel moeilijk er niet zoveel mee bezig te zijn. Ik dacht dat ik er deze maand niet zo veel mee bezig was geweest, lekker een weekje weg en bewust agenda thuis gelaten zodat ik niet als een gek de hele tijd aan het tellen ben van wanneer wel en wanneer niet!!

.....DUS WEER LEKKER KNUFFELEN DEZE MAAND!!!!!!!!!!!!

liefs Sterre

Meid, balen! Maar helaas, zo kan het nu eenmaal lopen.
Ik gebruik al een tijd geen pil, hadden condooms als anticonceptie, dus wel mijn eigen cyclus. Netjes om de 28 dagen en opeens was ik 5 dagen overtijd! En daarna dus gewoon ongesteld (net toen ik besloten had om een test te kopen, want ik was nog nooit meer dan 1-2 dagen overtijd geweest )... Dus ook bij 'gewone' cyclus kan er eens een uitschieter tussen zitten. Extra vervelend als je eigenlijk zwanger probeert te worden.

Ik weet dus hoe het voelt! Heel veel sterkte en gewoon met frisse moed verder klussen (en vooral niet vergeten veel plezier te maken, ha ha!). Succes!

Terug
Bovenaan