A
Anoniem
Guest
en dat valt niet mee moet ik zeggen als je zelf met een hele zere rug rondloopt en niet al teveel kan hebben! Gisteren begon de oudste en vanochtend haalde ik Ilona ook snotverkouden uit haar bedje. En maar hoesten en hoesten, kai veel slijm zit vast. De oudste (wordt bijna 3; ai, dat doet best zeer als ik dat zo typ, wat gaat het hard) kan het goed ophoesten, maar Ilona niet, met als gevolg dat ze gaat kokhalzen en alles komt er dan alsnog uit.
ik heb haar om 18.30 maar lekker in bed gelegd, hoestdrankje, ingesmeerd met luuf (een soort dampo, maar dan voor kinderen) en een sinasprilletje (ze had ook koorts en ze voelde zich zo ellendig).
Nu zit ik op de bank met 2 babyfoons tegen mijn oor aan, ik vind dat altijd zo eng, ben altijd bang dat ze stikken!
liefs Miranda
ik heb haar om 18.30 maar lekker in bed gelegd, hoestdrankje, ingesmeerd met luuf (een soort dampo, maar dan voor kinderen) en een sinasprilletje (ze had ook koorts en ze voelde zich zo ellendig).
Nu zit ik op de bank met 2 babyfoons tegen mijn oor aan, ik vind dat altijd zo eng, ben altijd bang dat ze stikken!
liefs Miranda