allebei de kids ziek

A

Anoniem

Guest
Poeh hey, mijn man en ik hebben vandaag niks anders gegaan als zieke kindjes getroost, in bad gedaan, kots opgeruimd, schone kleren aangetrokken, gepoetst, en gewassen.
Gisteravond werd patrick ziek wakker, alles onder gekotst. Dat is vandaag heel de dag doorgegaan en rond 1200 uur werd ook Ilona ziek. Bleeeeeh! Allebei moesten ze overgeven. Niks bleef erin. Ilona hebben we om 18.30 in bed gelegd en niet meer gehoord, patrick ligt hier naast mij op de bank te slapen want hij was nog steeds niet lekker?

kai zielig zeg. en we hebben heel de dag gezegd; je moet een beetje beschuit eten en thee drinken, daar wordt je buik beter van, maar hij wilde melk en roosvicee. Dit heeft hij ook gehad, maar het bleef eruit komen. Ik geloof dat we alle 4 wel 3 keer van kleren zijn gewisseld vandaag. Uiteindelijk hebben we maar pyamas aangetrokken!

Hopelijk is ilona nu gewoon opgeknapt en wordt patrick ook snel beter!

x uit de ziekenboog

hè gats meid wat ontzettend vervelend en zielig voor je twee kleintjes. Overgeven vind ik echt heel erg sneu. Hoop voor jullie allemaal dat ze snel weer beter zijn en dat ze goed slapen.

Hé Miranda,

Wat zielig dat ze ziek zijn!!!
En aan zo'n buikgriepje kun je niets doen, daar moeten ze echt zelf beter van worden.
Tja, je moet ze gewoon laten eten/drinken waar ze zelf behoefte aan hebben.
Hopelijk gaat het morgen een stukje beter met allebei en slaapt Patrick rustig vanavond.

Isabelle is ook ziek geworden: flink verkouden, hard hoesten en koorts! Hopelijk is ze niet aangestoken met een buikgriepje...

Beterschap voor de kindjes en sterkte met de was!

X Linda

Terug
Bovenaan