Alleen al de gedachte aan eten...

Hai allemaal,

Ik ben nu 11,2 wk en moet me er continu toe zetten wat tge eten en te koken enz. Ik merk aan mn lijf dat ik echt misselijk word, dat ik echt IETS moet gaan eten, maar na een paar hapjes word ik nog meer misselijk. Bij mijn vorige 2 zwangerschappen was ik eigenlijk continu misselijk, dat heb ik nu gelukkig niet, daar ben ik wel blij mee, maar t is niet fijn, mn 2 zoontjes zeggen dat ze moeten eten, en mama eet bijna niks, hahaha...

Herkenbaar???

liefs van Martine
 
Hoi

Ik herken dit wel hoor, ben nu 10w2d en krijg vooral tijdens het avond eten heel weinig binnen. De geur van het eten is voor mij al genoeg. Ik dwing mezelf wel, maar dat helpt niet hihihi. Eet dan later fruit en een broodje of cornflakes (daar ben ik ineens heel gek op). Maar lastig is het zeker!

liefs
 
ha martine

ja herkenbaar
zzit mijn man en kind aan te sporen om te eten en zelf moet ik er niks van hebben
ik heb mijn moeder een grote pan groente soep laten maken en dat gaat gelukkig wel naar binnen.
ik ben nu 6 weken dus moet nog wat worden

succes

gr mamalou
 
Hi,

ben nu ook ruim 11 weken en eigenlijk heb ik de laatste week ineens last bij het avond eten...maakte me eerst al zorgen dat ik heel niet missellijk was....

Nu heb ik geen idee wat ik moet koken en smaakt het eten met gewoo niet. Raar...want overdag mn brood vind ik heerlijk!! en ik heb ik nergens last van...

maarja, nog maar even doorbijten neem ik aan...iemand nog handige recepten/tips...van die pan soep is wel slim ja!

kan toch ook niet alleen maar restjes uit de vriezer blijven eten...?? k weet al niet eens wat ik daaruit moet kiezen....
 
Hoi hoi

Ik ben nu 13,5 weken en ben nog steeds elke dag goed misselijk. Koken doe ik eigenlijk niet meer, doet mijn man nu. Ik word er goed misselijk van! Waar ik wel achter ben gekomen is, dat het werkt voor mij om mijn eten zo puur mogelijk te hebben. Dus simpele gekookte aardappels, sla, komkommer, witlof, appels, peer en dat soort dingen. Dit krijg ik wel naar binnen (ook terwijl ik misselijk ben) en hou ik ook binnen. Ga ik ingewikkeld eten, kan ik je verzekeren dat ik die dag meerdere gesprekken met de pot zal hebben...
Misschien werkt dit ook voor jou??

Succes!
 
Soep is inderdaad een aanrader.
Ik hou zelf niets binnen en van soep knap ik wel wat op. Al komt het er daarna ook weer gewoon uit. Maar aan 'gewoon' eten moet ik nu echt niet denken. Zelfs het koken gaat met heel veel moeite.... Helaas voor mijn man en kind geen ingewikkelde culinaire hoogstandjes de komende tijd.
 
Terug
Bovenaan