Alleen bloeden op wc? - mk

A

Anoniem

Guest
<p>Hoi lieve iedereen,</p><p>Sinds woensdag bloed ik bruin bloed en sinds zaterdag bloed ik flink wat rood. Ik ben al naar het ziekenhuis etc geweest en het wijst op een miskraam (ik weet het wel zeker, maar moeten confirmeren..) </p><p>Echter kijk ik ervan op dat ik bijna tot niet bloed in mijn inlegkruisjes, maar zodra ik op de wc ga zitten blijft het maar gaan. Uiteindelijk moet ik dan maar opstaan zeg maar. Ook veel “stukjes” (alsof het verf van de muur afblakert maar dan in je lichaam? Weet het niet) en slierten etc. Geen stolsels. </p><p>Weet iemand hoe het kan dat het mijn lichaam in blijft totdat ik op de wc ga zitten?</p>

Ik had dit ook, alleen tijdens toiletbezoek. Nooit zo tijdens lopen oid
Waarschijnlijk ontspan je dan je spieren ofzo? Ik heb er geen andere verklaring voor eigenlijk

Wat naar dat je een miskraam heb gekregen, heel veel sterkte!
Ik heb zelf ook bij mijn menstruaties en had het ook bij mijn miskraam, dat ik alleen bloed op de wc (en dan stroomt het er inderdaad gewoon uit, lijkt heel veel in de wc pot!). In mijn inlegkruisje komt af en toe iets na een rare beweging/springen ofzo. 
Waar het precies door komt weet ik niet, maar ik heb iets een verzakking en een naar achter gekantelde baarmoeder, ik denk dat het daar mee te maken heeft, dat het er gewoon alleen in bepaalde houdingen uit kan. 
Ik ben wel van plan om het over 2 weken aan de gyn te vragen hoe dat kan en of dat geen kwaad kan (bijvoorbeeld, blijft er dan niet steeds bloed achter en kan het dat ik daarom niet weer zwanger wordt?). Op internet kan ik er niets over vinden. 
Ben dus ook wel benieuwd naar reacties op je vraag. 

Dankjewel voor jullie reacties! Ik ben dus gelukkig niet de enige, haha. 
Vanmiddag moet ik nog naar het ziekenhuis voor bloedtest uitslagen en een echo dus dan ga ik het gelijk vragen. Zal vervolgens hier zetten wat ze hebben gezegd. 
heb dit namelijk nog nooit eerder gehad, pas sinds deze bloedingen

He bah wat naar zeg en jammer. Sterkte. 
Wat je zegt over vloeien op het toilet: dat herken ik heel erg. Toen ik stopte met anticonceptie heb ik 2 rondes maandverband gebruikt om te observeren hoe veel bloed ik eigenlijk verloor. Maar dan zat er vrijwel niets in het verband en op het toilet stroomde het er inderdaad uit. 

“Goed nieuws,” zegt de dokter. Twee seconden hoop. “Hcg is gedaald, dus het is geen buitenbaarmoederlijke zwangerschap”. Maar wel een miskraam, dus... niet de beste volgorde als ik dat mag zeggen. 
Maar ja: hcg gedaald (nog niet op 0) en op de echo was niets te zien. Ondanks dat ik het al wist voelt dit toch als een flinke klap dus ik zit nu een beetje moedeloos voor me uit te staren.... haha. 
Ze heeft ook niet op mijn vraag gereageerd over het bloeden dus het zal nog even een mysterie blijven! 
@lola
Gek is dat toch joh! Heb ik nog nooit meegemaakt.. dan denk je dat het bloeden gestopt is, ga je naar de wc en is er alsnog wat haha. 

Terug
Bovenaan