alleen borst geen fles

A

Anoniem

Guest
Mijn dochtertje is nu 3,5 maand oud. Ze krijgt nog steeds borstvoeding.
We proberen haar al een tijdje uit de fles te laten drinken. Maar onze meid wil niks uit de fles. Geen afgekolfde melk en ook geen pakje (kant en klare melk van Nutrilon).
Wie o wie heeft hier ook ervaring mee?
En wie heeft hier nog tips voor....?
Ik moet in januari weer aan de bak en dan hoop ik toch wel dat ons meissie uit de fles wil drinken. Ook al is het maar iets.
Please help.
groetjes Sandra

Hoi Sandra,
lastig hé als ze niet uit de fles wilt drinken.
Heb je al geprobeerd om een ander (papa of oma) haar het flesje te geven? Beste is dan met afgekolfde melk. En dat jij er ook niet bij bent.
Als ze echt honger heeft drinkt ze het (denk ik) wel op. Ze associeert jou met de borst dus zal ze van jou geen flesje willen. (in het begin)  
Bij mij lukte het wel op deze manier. Als ze bij oma is geeft ze haar een fles en bij mij krijgt ze nog lekker de borst, ze is nu 6 maanden.
Nou succes ik hoop dat het gaat lukken,
groetjes van Sonja.

hoihoi,

lastig hemaar gewoon blijven volhouden. Ik warmde steeds maar kleine beetje gekolfde melk op (anders is het zo zonde) en gewoon blijven proberen. Het kan ook helpen om iemand anders de fles te laten geven. Bij ons is het zo op een gegeven moment gelukt.

Veel succes

groetjes chimene

krijgt jou kindje wel een fopspeen.
bij mij wou het eerst ook niet lukken, ook niet van een ander. toen kreeg ik van iemand een speen die op een fopspeen lijkt. en toen wou ze wel pakken. oh wat was ik blij.
je kan het proberen.

liefs wendy

Terug
Bovenaan