Alleen Borstvoeding Zonder fles

<p>Hoi mama’s</p><p> </p><p>zou graag willen weten of ik niet de enige ben.. wat ik ook niet denk maar beetje Herkenbaarheid zou fijn zijn</p><p>mijn moppie is 8 maanden oud en drinkt nog steeds alleen borst. Zij heeft nooit de fles gehad en ook geen speen. Ze wilde het gewoon niet! Nu 8 maanden later komt zij nog steeds 2/3x in de nacht. Ik ben benieuwd of er meer fles weigeraars zijn en slapeloze mama’s hihi want alles komt op ons alleen aan !</p><p>liefs.. </p>

Jep,  hier ook gehad. En doordat ze vanaf 5 maanden ook weigerde om wakker uit mn borst te drinken, heb ik haar tot 10 maanden zelf nog 2x per nacht wakker moeten maken voor een voeding. Anders kreeg ze echt niks binnen. Heel vermoeiend dus ik snap je helemaal. Met 10 maanden was ik weer zwanger en toen wilde ze opeens wel weer wakker drinken. 
Toen vooral heel vermoeiend, maar absoluut geen spijt van gehad. Nu ze is gestopt, mis ik het zelfs (ik dacht dat ik super opgelucht zou zijn..).
Succes en geniet ervan. Want het is zwaar, maar ook heel mooi. 

Hoi!
Heel herkenbaar en hier een vergelijkbare situatie. Mijn dochter is 10 maanden en heeft ook nooit uit een fles willen drinken. Ze drinkt nu nog 1 of 2 keer per nacht, best vermoeiend inderdaad! 
Ik geef haar overdag nu wel vaker water uit een beker, dat drinkt ze wel. 

Je bent niet alleen m'n dochtertje van 14maanden drinkt nog steeds alleen bij mij. Fles speen nooit gelukt hele grote collectie in m'n la die nooit gebruikt is haha. Sinds een paar weken drinks ze slokjes water uit een tuitbeker. Snachts nu gemiddeld nog 2x heb het ikea peuterbed als cosleeper dus zo is het wel vol te houden. 

Fijn om dit te lezen, mijn dochter van 3 half maand weigert ook de fles en speen en komt soms snachts weleens om de 2 uur, dat is ook wel anders geweest vanaf 5 weken sliep ze door daarna werd ze 1 keer wakker en nu meerdere keren... Maar gelukkig ben ik niet de enige en dit stelt mij wel gerust ! 

Fijn om dit te lezen, mijn dochter van 3 half maand weigert ook de fles en speen en komt soms snachts weleens om de 2 uur, dat is ook wel anders geweest vanaf 5 weken sliep ze door daarna werd ze 1 keer wakker en nu meerdere keren... Maar gelukkig ben ik niet de enige en dit stelt mij wel gerust ! 

Terug
Bovenaan