alleen bruin bloedverlies menstruatie?

<p>Hallo dames,</p><p>Mijn vriend en ik proberen al bijna 2 jaar een kindje te krijgen. Afgelopen januari kwam ik er achter dat ik spontaan zwanger was nadat we in december te horen kregen dat onze eerste IUI behandeling niet doorging vanwege Corona. <br />Helaas kwamen we er met de eerste echo (8wkn) achter dat het kindje met 7,5 week was overleden. <br />Ik heb toen medicatie gebruikt om de miskraam op te wekken. <br />inmiddels heb ik alweer een positieve ovulatie test gehad. Ik zou afgelopen maandag ongesteld moeten worden, echter heb ik alleen wat bruine afscheiding. <br />Ik heb gister een zwangerschapstest gedaan, deze is negatief. <br />Is deze afscheiding mijn menstruatie? <br />mijn menstruatie is altijd regelmatig, dit nog nooit eerder gehad. <br /><br />ik hoop dat iemand dit herkend en mij wat opheldering kan geven! ? </p><p> </p><p>Liefs! </p>
 
Nog even voor de duidelijkheid: 
 
20 maart positieve ovulatietest
4 april bruine afscheiding die tot op vandaag nog steeds erg licht is. 
Dit is ook de datum dat ik mijn menstruatie zou morgen verwachten. 
5 april negatieve zwangerschapstest 
 
Hi :) 
Ik had afgelopen maand op NOD ook alleen bruin, lichte vegen. De ene dag wel, de andere dag niet... In totaal 5 dagen bruin bloedverlies gehad! Ook bijna test gaan kopen (wil niet te vroeg testen, dus heb ze niet thuis liggen ;) ) maar toen toch helemaal ongesteld geworden... 
Hopelijk is het bij jou wel goed nieuws!
Liefs
 
Terug
Bovenaan