alleen een weekendje weg?

hallo even een vraag aan andere ouders van jonge kinderen.
onze dochter is bijna 4 maand en nu ga ik samen met mijn man een weekendje weg. heb ook al een geweldige oppas gevonden dus eigenlijk is alles geregeld alleen. is zij nog niet te jong om ongeveer anderhalve dag te logeren elders????
wie heeft dit al eens eerder gedaan? en hoe reageerde je baby bij terugkomst???
liefs mamona
 
Hallo,
Ik heb één keer per weer een slaapdienst en Timo reageert op mij, alsof hij me een uur geleden nog heeft gezien. Als ze zo klein zijn, hebben ze nog geen besef van tijd.
Zitten jullie ver weg? En ik neem aan dat jullie kindje de oppas al kent. Mocht het niet gaan, kan je toch altijd naar huis gaan. Elk kind is verschillend en als jullie het gevoel hebben dat het kan, zou ik het gewoon doen.
Groetjes Rianne
 
Wij hebben ook toen ons zoontje heel klein was hem 2 nachtjes laten slapen bij m'n ouders. Zo konden wij er een dagje tussenuit en twee goeie nachten maken. Dat hadden we echt nodig, want hij sliep bijna niet en wij dus ook niet.
Dit is juist een goeie leeftijd (tot ongeveer 7 maanden), want ze hebben dan nog geen verlatingsangst. Ze merken ook niet echt dat je lange tijd weg bent, wel dat je er niet bent maar of dat een uurtje of een dag is maakt ze dan nog niet uit.
Lekker doen dus en veel plezier!
 
Terug
Bovenaan