Alleen in draagzak slapen

<p style="text-align: left;">Hallo,</p><p>Mijn baby slaapt overdag alleen in de wagen, draagzak of auto. Ik krijg hem soms wel in bed of box in slaap met een flesje. Maar zelf in bed inslapen lukt niet. Hij is nu gecorrigeerd 4 maanden (officieel 6 maar 2 maanden te vroeg geboren). <br />we hebben dus een start gehad waarbij we weinig konden knuffelen. <br />ik vind het alleen erg vermoeiend want hij slaapt dus alleen van 22:00 tot 07:00 in zijn bed en verder ben ik met hem bezig. Als hij even alleen speelt doe ik snel een was erin of kleed ik me aan. Zijn er ouders die dit herkennen?als hij zwaarder wordt kan ik hem niet meer steeds dragen. In zijn bedje probeer ik echt wel maar dan raakt hij toch vaak overstuur en krijg ik hem alleen nog stil met een fles en slaapt hij als nog ergens anders.</p><p>alle tips van erbij blijven zitten met ogen dicht, tot wiegen, tot laten huilen al geprobeerd. </p><p>ik ben benieuwd. Ik zal toch niet de enige zijn ?</p>

Dat heeft te maken hoe je in begin heb gedaan ik  wieg mij kleine en dan leg ik hem aeg en dat gaat goed succes

Het heeft helemaal niks te maken met hoe je in het begin hebt gedaan.. echt de reinste onzin! 
 jouw kindje is graag bij je en dat is logisch.... ik herken het dragen! Zeker tot 7 maanden heb ik onze dochter maar gedragen en gedragen en gedragen tot en met pijn in mijn rug. Wegleggen lukte niet .. ze wilde heel graag bij mij zijn en dan sliep ze. In de kinderwagen sliep ze niet, in de box niet, in de schommelstoel niet... alleen snachts in haar bedje... het kan dus nog erger.
Ik deed alles met die draagzak.... echt vreselijk als ik eraan terug denk.. maar was het enige dat werkte 
lieve mama dit is helemaal niet raar. Ik dacht ook dat het niet oké was maar dit gaat vanzelf over... soms lukte het mij om haar ingebakerd weg te leggen overdag met witte ruis. (Stofzuigergeluid op YouTube) verder geen tips behalve volhouden.. je kindje wil bij mama zijn.. hij is pas 4 maanden!
Geef hem de tijd om te wennen... het is echt niet raar ofzo.. en een slaapcoach met 4 maanden vind ik echt ver gaan.. dit kindje komt pas net uit je buik en ook nog eens veel te vroeg!! En dan ligt hij ineens in een bed alleen en het is niet zo dat hij niet slaapt toch .
Maargoed dat is mijn mening    mijn dochter is inmiddels 13 maanden en slaapt als een os nachten door... ongestoord overdag slapen in haar bed doet ze vanaf een maand of 7/8.. 

succes! 

Ik heb mijn zoontje tot 9 maanden gedragen.. was de enige tot 1 van de weinige plekken waar hij sliep. Een draagconsulent zei tegen mij, 9 maanden in je buik, 9 maanden op je buik. Dit bleek bij ons echt waarheid want vanaf 9 maanden wou zoonlief de wereld ontdekken en ging hij zich in de draagzak afzetten. Daarna nog sporadisch gedragen op de rug, bijvoorbeeld als we weg waren en meneer moest slapen, maar dat waren uitzonderingen.

Onze dochter is 6 maanden en ik laat haar nog steeds op mijn arm in slaap vallen. Als ik haar wakker in bed leg, dan maakt ze er een potje van. Ik leg haar gewoon op bed zodra ze slaapt

Ik sluit me aan bij dat het normaal is, al is het niet makkelijk!
Mijn kindje van bijna 11 maanden slaapt nog steeds wel eens in de draagzak als we onderweg zijn... 
Vanaf dat ze 15 weken was ging ze pas alle slaapjes overdag in bed doen, iets eerder dus dan bij jou, maar het scheelt niet veel. Het derde slaapje hebben we heel lang nog regelmatig in de draagzak gedaan, tot ze 6-7 maanden was. Dat begon dan in bed en eindigde in de zak ?
Ik zou het in bed leggen gewoon af en toe blijven proberen! En er ondertussen niet te zwaar aan tillen (hihi) als het nog niet lukt. Vanaf 6 maanden heeft het wakker in bed leggen pas zin, daarvoor kun je het echt niet verpesten. 
Sterkte!

Terug
Bovenaan