"alleen" in Noord Nederland

Komt dit iemand bekend voor:
- je woont verder dan een uur rijden van je meeste vriendinnen vandaan
- andere vriendinnen zijn niet zwanger en werken overdag
Kortom: je kunt van alles doen overdag maar eigenlijk 'verveel' je je. Heb gewoon zin om thee te leuten en te kletsen en te lachen. Alleen is zóó stil...

De drie-provinciën-mamma (Frl-Gr-Dr)

Ja heel herkenbaar.
Had ik vooral last van toen ik zwanger was van de eerste. Nu wil ik ook wel op pad, maar heb in ieder geval aanspraak en genoeg te doen met een peuter om me heen.
Bij mijn eerste werd ik helemaal gek van de muren van mijn huis.
Iedereen werkte of woonde inderdaad ver weg.
Was zelfs zo erg dat toen manlief een vriend zou helpen met belastingaangifte ik hun beide dirigeerde dat we dáárheen gingen ipv dat die vriend naar ons kwam.
Ik móést er gewoon uit.
En ja op tv is er ook niet veel.
Succes met het zoeken naar tijdverdrijving

Enigste tijdvermaak hier is naar mijn ouders wat ik liefst vermijd of mijn huisdieren voor de rest is ook hier de verveling wel toegeslagen en voel ik me aardig alleen en opgesloten in huis

he Vera,

ik woon in Beilen, niet echt afgelegen ofzo, maar het werkende vriendinnen en de grote afstanden herken ik wel ja. ik heb gelukkig een gezellige peuter rondlopen die de nodige afleiding verzorgt. maar af en toe heb ik ook wel eens een moment dat ik me stierlijk verveel.

Hee hallo,

Ook ik herken je verhaal. ik ben verreweg de eerste van mijn vriendinnen die zwanger is en ik ben een jaar geleden van Utrecht naar Zutphen verhuisd. In Zutphen ken ik nagenoeg niemand en ik heb een heerlijke peuter om me heen.

Heel toevallig, maar net nog zitten janken bij manlief dat ik me een beetje eenzaam begin te voelen.
je bent dus niet de enige!!!

groetjes Indie

hey!

k hoor hier niet maar lees af en toe even mee.. ben van de april mama's 2010...

ik ben vanuit de achterhoek ook naar het noorden verhuisd voor de liefde (uithoek van overijssel)

en dus ook alleen hiero.. kende niemand behalve schoonfamilie.. en de muren kwamen af en toe ook op me af..

toch af en toe maar wat gaan wandelen enz.. en als de kleine er is leer je genoeg mensen kennen!

succes!

Ik ken het gevoel, ik ben 4 jaar geleden van Vlissingen naar Groningen verhuisd. Kende hier niemand dan mijn schoonfamilie.

De verlofperiode was wel saai inderdaad, zeker als je gewend bent veel te werken en altijd druk ik de weer te zijn met bezoekjes.

Ik heb de vorige zwangerschap zwem en gm gedaan, daar heb ik veel vriendinnen gemaakt waarmee ik tijdens mijn verlof bijna dagelijks via hyves ed. contact had. Dan kwam ik de dagen beter rond.

Verder heb ik me ook volledig op de sinterklaas/kerstinkopen kunnen storten, die nogal overdadig waren dat jaar. ;)

Ha meiden,
bedankt voor jullie support!
En Sanne82, Beilen ligt idd niet zover vanaf hier, Wapserveen, zin in thee/koffie????
Ik probeer me nu maar nuttig te maken in huis, er moet nog van alles afgemaakt en opgeruimd worden maar dat soort werkjes is niet mijn favoriet (ben mss iets tè selectief?) Mezelf uitgenodigd om met ouders naar Cirque du soleil te gaan begin november, heb ik weer iets écht leuks om naar uit te kijken... dan Sinterklaas erin en er weer uit, kerstboom erin, kind eruit ha ha ha en dan zal ik het vast reuze druk gaan hebben.

Terug
Bovenaan