alleen in romper ja of nee?

A

Anoniem

Guest
Onze dochter slaapt nu alleen in een rompertje zonder zomerslaapzak. Ben er best onzeker over. Midden in de nacht rond een uur of twaalf doen we dan soms haar slaapzak aan omdat we bang zijn dat ze het koud heeft.
Wat doen jullie met dit extreem warme weer?

hoi,
Ik laat mijn zoon ook het liefst slapen in zijn romper. Als ik zijn zomerslaapzak aandoe is het zo erg zweten. Ik ben eerder bang voor muggen en eventueel eruit klimmen, maar dat zal hem nog niet lukken denk ik.
groetjes Loes

Hoi,

mijn dochtertje slaapt nu in een romper en een shortama. Ik vondt een rompertje alleen toch een beetje weinig en een slaapzak weer te veel. Op deze manier heeft ze in ieder geval lekker lucht aan haar armen en benen, maar toch een warm lijf. Moet zeggen dat ze er prima in slaapt!

Groetjes!

Hi,

Tom ligt nu ook alleen in een rompertje in bed, zijn dekentje heb ik over de achterkant van zijn bed 'gevouwen' zodat hij het zelf kan pakken.
En schijnbaar had hij het vannacht koud, want hij lag heerlijk onder zijn dekentje.

Ik vind het ook moeilijk in te schatten, maar ik denk als ze het echt koud hebben het snel genoeg laten merken.

Nens

Hai,
Mijn dochter (14 mnd), ligt alleen in haar luier in een dun slaapzakje. Alleen een romper vind ik wel wat te bloot. Zelf vind ik het ook niet prettig om alleen in een hempje te slapen zonder laken of dekbed. Ze zweet niet dus te warm is het niet.
groetjes Roxan

Terug
Bovenaan