Alleen maar aan het slapen

Hallo allemaal,
Ik ben 6+4 weken zwanger en ik voel me enorm moe. We zijn met mijn man op vakantie en ik ben alleen maar aan het slapen. Dag en nacht door. Hoe hebben jullie dit ervaren? Kunnen jullie je ervaringen met mij delen?
 
Ik heb in week 6 tot 8 ook bijna alleen maar op de bank gehangen tv te kijken. Ik was te moe om een boek te lezen of iets anders te doen. Vreselijk vond ik het. Ik kon geen tv meer zien, maar puf voor iets anders had ik niet. Vanaf week 8 werd dat beter. Nog steeds moe maar niet meer zo belachelijk moe.
 
Ik had dat rond de 10 weken, ook op vakantie. Ik sliep zodra we terug waren van een uitje of zodra we in de auto zaten. Ik probeerde iedere middag een dutje te doen en dan trok ik het de rest van de dag wel.
 
Herkenbaar! Ik had overdag om de 2 uur wel weer behoefte aan een dutje en om 19 uur lag ik in bed. Vooral tot week 11 was het bij mij zo. Daarna iets beter.
Beetje balen dat het bij jou net op vakantie is, maar anderzijds fijn dat je geen verplichtingen hebt en er gewoon aan toe kan geven.
 
Bij de eerste maakte ik vooral heel lange nachten. Echt van een uur of 10 slapen. Maar nu met de tweede kan dat niet. Ik ben nu 8 weken zwanger en heb de afgelopen weken wel zitten vechten tegen de slaap op mn werk of met een dreumes op schoot. Even een half uurtje powernap in de middag is alles dat ik extra kan pakken, in combi met gebroken nachten van 6 a 7 uur. Dus deze keer is wel pittiger. Maar tegelijk went de vermoeidheid ook doordat ik al een baby gewend ben ofzo... Gewoon bij neerleggen. En dutjes doen waar je kan. "De baby moet slapen" ?
 
Terug
Bovenaan