A
Anoniem
Guest
ik denk echt de hele dag aan het weer zwanger zijn.. vind het zo raar..ik wilde eigelijk pas over 4 jaaar..we dachten evenn dat ik zwanger was en het begin te kriebelen..daarvoor moes ik er (nog) niet aan denken.. en nu baby baby baby.. de kinbderkamers al bedacht (we gaan verhuizen) ook al naar baby kleding gekeken:S
ik deed net alsof het voor me 10 maanden oude zoontje was maar dus niet.. maat 50 hoor:s schattig d8 ik..mee nemen of niet?? ik heb me kunnen behersen gelukkig hoor... ik w8 altijd tot na de 12/13 weken met iets kopen.. ik heb zelfs al de babykamer meubels gezien die ik wil hebben bij prenatal.. daar kwam ik echt voor de jongste hoor
hahah moes campingbedje hebben haha
zo gaat dat zwanger worden toch helemaal niet lukken als je er teveel mee bezig bent ppffff word gek van mezelf alles is baby baby baby en echt de hele dag alleen maar lachen?? herkennen jullie dit ook? of ben ik echt de enigste
ik deed net alsof het voor me 10 maanden oude zoontje was maar dus niet.. maat 50 hoor:s schattig d8 ik..mee nemen of niet?? ik heb me kunnen behersen gelukkig hoor... ik w8 altijd tot na de 12/13 weken met iets kopen.. ik heb zelfs al de babykamer meubels gezien die ik wil hebben bij prenatal.. daar kwam ik echt voor de jongste hoor