alleen maar denken aan een baby?

A

Anoniem

Guest
ik denk echt de hele dag aan het weer zwanger zijn.. vind het zo raar..ik wilde eigelijk pas over 4 jaaar..we dachten evenn dat ik zwanger was en het begin te kriebelen..daarvoor moes ik er (nog) niet aan denken.. en nu baby baby baby.. de kinbderkamers al bedacht (we gaan verhuizen) ook al naar baby kleding gekeken:S

ik deed net alsof het voor me 10 maanden oude zoontje was maar dus niet.. maat 50 hoor:s schattig d8 ik..mee nemen of niet?? ik heb me kunnen behersen gelukkig hoor... ik w8 altijd tot na de 12/13 weken met iets kopen.. ik heb zelfs al de babykamer meubels gezien die ik wil hebben bij prenatal.. daar kwam ik echt voor de jongste hoor:) hahah moes campingbedje hebben haha :) zo gaat dat zwanger worden toch helemaal niet lukken als je er teveel mee bezig bent ppffff word gek van mezelf alles is baby baby baby en echt de hele dag alleen maar lachen?? herkennen jullie dit ook? of ben ik echt de enigste

Hoi

Heel herkenbaar, wij gaan voor de 1e maar denk er ook heel veel aan, wij hadden 2 nachtjes ons 2 jaar oude neefje te slapen en hebben lekker kleertjes voor hem gekocht:) Het lieftst zou ik nog veeel meer kleertjes willen kopen maar dan in een kleiner maatje voor ons 1e kindje:) En het lijkt wel of ik overal zwangere vrouwen zie en kinderwagens en kinderwinkels enz.. zelfs op vakantie!
Ook kijk ik op internet naar zwangerschapskleren en kinderkleertjes en babykamers/spullen..
Maar moet wel zeggen dat het na 3 rondes al iets minder is geworden.. Probeer er niet te veel mee bezig te zijn..

Hebben jullie nu 1 kindje?

Liefs Renate

o nee lees net dat jullie er al 2 hebben..
afentoe weet ik niet meer welk verhaal bij wie hoort..

Wel herkenbaar. Ik heb er ook twee en we gaan voor een derde. Het begint wel weer te kriebelen nu ik weer ongesteld ben geworden (voor de eerste keer na de bevalling).

we zijn nu 11 rondes bezig voor een 2e en sinds dag 1 al met namen bezig hahaha en over een eventueel meisjesnaam zijn we het nog niet eens hahahaha als het nu raak zou zijn dan hebben we nog 9 maand om er een te zoeken!!
maar in het begin er heel veel mee bezig maar elke maand wat minder, kost te veel energie! doe wel ovu testen enzo maar naar kleertjes kijken ed dat doe ik niet meer!

Ook hier eentje die er veel aan denkt... Wij gaan voor de eerste. Veel dingen hebben we al op internet en in winkels bekeken en we kletsen er vrij veel over. Het wachten is alleen tot het raak is!
Haha, dus nee....... Je bent niet de enige!!! :-D

Terug
Bovenaan