Alleen maar drinken

Hi! Mijn dochter wordt morgen 1 jaar. Maar sinds een aantal dagen slaapt ze heel erg onrustig. Ze wilt alleen maar bij mij drinken, als ze loslaat is ze super snel weer wakker en aan het huilen tot ik haar weer aanleg (ik geef nog BV) ik weet niet zeker of ze nou per se honger heeft, of dat het zuigbehoefte is want een speen wilt ze niet. Heeft iemand hier ervaring mee ? <br />

Herkenbaar, mijn dochter had rond 1 jaar ook een periode waarin ze veel onrustiger sliep en vaak 's nachts wilde drinken. Wij sliepen samen, dus haar gewoon aanleggen zorgde voor iedereen voor het meeste nachtrust. Ik heb me nooit echt afgevraagd of het nou honger, zuigbehoefte of behoefte aan nabijheid was, maar gewoon aan toe gegeven. Ze ging vanzelf weer beter slapen gelukkig!

Ik herken het ook. Mijn zoontje had dit ook rond 1 jaar. Geen idee of het honger of troost oid was.Ik werd er erg moe van en kreeg de tip er 1 nacht niet aan toe te geven. Daarna heb ik hem snachts nooit meer gehoord. Misschien een beetje wrang, maar dat mama weer normale nachten maakte was ook erg belangrijk;). Succes en doe het op je eigen manier.

rond 12 maanden vindt er ook een slaapregressie plaats! Dit heeft te maken met de vele ontwikkelingen die je kindje in korte tijd doormaakt. Een duidelijke structuur is belangrijk! En verder wachten tot het weer overgaat.. 
Sterkte!

Terug
Bovenaan