alleen maar hele lichte streepjes, (op mn ovulatietest helaas)

Ik ben deze maand begonnen met ovulatietesten op dag 13 van mn cyclus.
Ik heb nu 4 dagen achter elkaar hele lichte streepjes. De 1e was iets duidelijker dan de rest. Wat is dit nu weer??
Ik hoop niet dat mn ei al is geweest. Normaal heb ik rond dag 19 meer slijm. Of geven die testjes ALTIJD een hele lichte streep? Zo weet ik natuurlijk nog nix....

Wie heeft dit ook gehad?? Oja het zijn ovulatietesten van Sensitest. de midstream
Groetjes Inge

Hoi Inge,

Het kán zijn dat je ei al geweest is. Zelf ben ik deze maand vanaf dag 9 (gisteren) begonnen met testen en op dag 10 (vandaag)  had ik al een positieve test, dat is veeel vroeger dan vorige maand, toen had ik pas op dag 17 een positieve test. Het kan dus per maand heel veel schelen.

Wat ik vorige maand ook heb gehad, net als jij, was eerst een wat dikker streepje (maar nog niet positief) en daarna 6 dagen lang een licht streepje en toen opeens een dikke vette streep. Dus dat kan ook nog.

Gewoon doortesten zou ik zeggen, en misschien volgende keer wat eerder beginnen?

Ik gebruik trouwens ook Sensitest, maar dan de dipsticks.

Groetjes,
Luna

ja nog even doortesten hoor! Sommigen hebben een laat ei...
Het kan zijn dat ie al geweest is, maar dat lijkt me onwaarschijnlijk als   normaal rond dag 17 je vruchtbare dagen beginnen.

succes!

Hoi Inge,

Balen he, steeds die lichte streepjes!
Ik gebruik deze maand de ovulatietesten van matcare voor het eerst, maar ik heb precies hetzelfde.
Ik zit nu op cyclusdag 25 en steeds super lichte streepjes.
Mijn eerste menstruatie kwam pas na 60 dagen, tweede keer na 47 dagen en nu wacht ik op de derde keer. Ik heb 10 jaar de pil geslikt en ik heb zelf het idee dat ik nu wel ontpilt ben, omdat ik niet zoveel klachten heb.
Ik vraag me nu af of mijn eisprong al geweest is, omdat ik ook het cervixslijm heb gecontroleerd en die was in het begin net na de menstruatie wit en vorige week doorzichtig en slijmerig.Nou wie weet.
Wel heb ik al de hele week buikpijn, kleine steekjes in mijn lies rechts maar soms ook aan beide kanten.
Het wordt weer spannend!!
Voor de zekerheid ga ik toch nog even een paar dagen door met de ovulatietesten, want het kan zijn dat mijn cyclus nog niet helemaal regelmatig is.

Succes!
Groetjes Patries.

bedankt voor de reacties....ik heb gisteren weer getest en het leek er op dat ie ietsje donkerder was dan de rest. dus vandaag weer ff testen.
Wat is zwanger worden een dure grap he?? maar ja.. alles voor het "goede doel". haha

liefs Inge

Terug
Bovenaan