Alleen maar . . . . . .help aub

A

Anoniem

Guest
Ik heb alleen maar donkerbruin verlies. vorige maand met 21 dagen daarvoor redelijk normale ongi gehad van 38 dagen en nu op dag 30 weer dat bruinverlies.

Heeft iemand van jullie dit ook geen helder bloed maar alleen donkerbruin bloed???

Help me aub ik weet het niet meer wat te doen

Hoi Beppie,

Wat vervelend zeg voor je, die onzekerheid! Als ik jou was zou ik gewoon een test doen. Dan weet je tenminste zeker dat je niet zwanger bent. In elk geval nog niet lang (sinds vorige ronde). Twijfel je over een week dan nog steeds, dan kun je weer een nieuwe test doen. Succes!

Ik heb al getest negatief natuurlijk.

Ik vind het gewoon vreemd dag ik al 2 rondes alleen maar donker bloed verlies af en toe wat bruinige stolseltjes.

Heeft niemand dit ooit gehad??

Volgens mij houd dat in dat het oud bloed is..
Dan is je baarmoeder de vorige keer niet helemaal schoon geworden..
Tenminste dat heb ik me laten vertellen...

Ja maar 2x achter elkaar en geen helder bloed tussendoor dat is toch niet goed ofwel.

Ik snap het gewoo niet meer hoor.

Hey.

Ik heb meestal een aantal dagen voordat ik ongi. word, bruin bloedverlies.
Daarna komen meestal de duivels opzetten.
Ik zou als ik jou was de huisarts bellen, wie weet kan die je advies geven.
Heb je het al op gezocht op internet?

Succes, ik kan je helaas verder ook niet helpen.

Groeten van Miena.

hai,
ik heb het 3 mnd achter elkaar gehad en nu is het weer normaal al heb ik er nog wel stolsels tussen zitten,bij mij weten is het inderdaad oud bloed.ik heb ook getwijfeld of ik naar de dokter zou gaan maar heb het niet gedaan en nu is het weer normaal.ik ga er maar vanuit dat het inderdaad de boel binnenin aan het opschonen was.
groetjes

Dames, bij twijfel niet inhalen, ga naar de huisarts. Je hebt daar toch een zorgverzekering voor. Hup, langsgaan (niet bellen!) en duidelijkheid vragen. Succes! (en laat even weten wat je dokter zei)

Terug
Bovenaan