<p>Wie heeft voor ons de gouden tip..wij krijgen het maar niet onder controle. </p><p>Ons zoontje is morgen 12 weken oud, vanaf begin echt een makkelijke baby 1 x snachts eruit savondje in bedje niks aan de hand. Tot dat 4 weken geleden steeds meer begon te huilen. Bleek uiteindelijk de voeding te zijn. Daar doet die het super op. Nu is die ondertussen ook al wel 10 dagen gewend aan de nieuwe voeding en overdag niks aan de hand.</p><p>Slaapt van savonds 22.30 Tot uurtje of 5/6 krijgt fles terug na bed Tot uurtje of 9. Nou klinkt heerlijk toch?</p><p>Nu hebben we nou zeker denk ik al 3 weken lang savonds feest. De ene x om 19.00 dan 20.00 en dan is het huilen huilen huilen we leggen hem optijd in bed voor zijn slaapje dat gaat goed Tot die wakker word en dan is het non stop huilen.</p><p>Badje werkt niet in draagzak heeft 1 avond geholpen daarna ook niks . Bij hem blijven zodat die langer kan slapen in bedje werkt niet. </p><p>En het allerergste hij blijft zo ontroostbaar de voeding is het echt niet want een flesje aanbieden doet die niks mee.. krampjes zou misschien iets kunnen maar overdag heeft die ook nergens last van.</p><p>Persoonlijk denk ik zelf dat die savonds zo moe is dat het slapen niet lukt dat die na die 45 min het niet verlengen kan. </p><p>Overdag gaan oprecht de dutjes goed .daarom snappen we de avond niet. En het duurt nu al zo lang.. zoals vanavond vanaf 7 u huilen en we kwamen al vervelend uit met de fles Dus de laagste zou dan 21.00 u zijn ik wou al rekken maar door het vele huilen toch aangeboden hij viel al na 60cc dus in slaap om 21.00 zo moe van het huilen nu geef ik heb qlnog een voeding om 22.00 om hem de nacht door te trekken maar niks helpt dus tegen het huilen en is nu echt al 2.5 week zo..</p><p> </p>