Alleen maar met Mama spelen

Hey meiden,

Nynke wil de laatste weken alleen maar de hele dag met mij spelen,ze gaat geen seconden zelf effe lekker met dr speelgoed spelen.
Onderhand is dat zo vermoeiend.
Ze doet dat alleen bij mij, bij mijn vriend niet en ook niet bij Oma en Opa.
Ze gaat bij mij dan echt voor me staan en piepen als ik niet met dr speel.

pfffff.....

Kennen jullie dit??

Liefs Stefanie

ik herken het wel een beetje.
het is bij mij voornamelijk als ik achter de pc zit.
dan wil Quinten ook bij mama zitten en ook 'typen'.
dat kan natuurlijk niet altijd en dan klimt hij op de stoel en gaat dan via mijn zijkant naar voren toe.

erg vervelend.
als ik er zat van ben gaat hij of naar buiten of voor de tv.

Hallo,

heel herkenbaar!
Bente heeft het gelukkig niet zo heel erg, maar zelfs Tijn, nu 3, heeft er met vlagen nog last van. Vooral als deze mama even wil zitten met een kopje thee en een boekje. Dan zijn ze heerlijk aan het spelen en denk ik ja, nu kan ik even....... Maar dat is niet voor lange duur hahahaha.
In het weekend kan papa rustig een krantje oid lezen, ik hoef er nog niet eens naar te kijken.....

Het zal vanzelf wel over gaan, maar lastig is het soms wel.

Groetjes Danielle

Ja hoor, hier ook! Nu zit Leah nog wel regelmatig in de box en dan kan ik even dingen voor mezelf of in het huishouden doen. Maar als ze uit de box is, dan wil ze van alles met mama doen..... lopen aan een handje, boekje lezen ("boekie jeze"), katten aaien, verstoppertje spelen, op school zitten (nou ja, springen...) enz..... Ik denk dat het erg bij deze leeftijd hoort, ja. Ook als hier de zussen en broer uit school komen, dan nog wil ze vooral bij mama zijn.

heel herkenbaar.nicky loopt ook alleen achter mama aan.als papa haar roept,schud ze met haar hoofd.Als mama ff naar de wc gaat,staat nicky bij me.pppfff soms is dat erg vermoeiend,maar ook wel erg lief..groetjes,karin

Hier t zelfde... de ene week gaat wel beter dan de andere week. Zo fijn als ze even zelf gaat spelen maar daar denkt Indy anders over hahahaha. Ze wil ook het liefst dat ik de hele dag uit woezel en pip voorlees, maar na een paar verhaaltjes ben ik daar echt wel klaar mee!!
Succes, en laten we er maar van uit gaan dat het weer eens een fase is ;-)

Terug
Bovenaan