alleen maar misselijk

Hallo

Zijn hier mensen die ook bijna de hele dag misselijk zijn. Kan de uren op 1 hand tellen dat ik niet misselijk ben.

Dit is mijn tweede zwangerschap, bij mijn vorige zwangerschap had ik nergens last van. Ze zeggen dat er dan de kans op een miskraam kleiner wordt. Nou zou ik dat niet erg vinden,  want ik heb al een echo gehad met een leeg vruchtzakje (lees: vroege echo maar zagen nog niks, 5,6 week) waarin er een kans bestaat dat tie leeg blijft.
Maar ik zou graag willen weten of dat ook zo is als je vreselijk misselijk bent.

Heeft iemand hier ervaring hiermee???
En wat doen jullie tegen de misselijkheid, ik weet zelf wel een paar dingen, maar kans 's avonds niet slapen van de misselijkheid. (kan niet overgeven)

Alvast bedankt voor jullie reacties

Gr.

Hey fenne,

Ik ben met vlagen misselijk:S
Echt balen he,hele dag met misselijk gevoel rond lopen,ook zonder overgeven wel eens kokhalzen,meestal eet ik dan een koekje(sultana)en dan stopt het misselijk gevoel voor even....Prettig is het zeker niet..

XxXFranny

Rottig meid, dat is echt geen fijn gevoel. Ik ken het. Ik heb wat tips voor je:

* verse gember raspen en in heet water doen en dat drinken
* slokje cola voor het opstaan
* meteen iets eten voor het opstaan
* kaneel
* puur mama van VSM

Werkt dat allemaal niet dan is acupunctuur of voetreflexzonetherapie nog een mogelijkheid.
Of via de huisarts emesafene (zetpillen) halen.

Ik ga dat met dat gember is uitproberen, ik word namelijk per uur misselijker, dus 's-ochtends heb ik er minder last van.

Ik weet niet wat ik mag slikken (ik gebruik medicijnen) dus ik ga dat is navragen in het ziekenhuis.

Maar heel erg bedankt voor je tips en ben benieuwd of het werkt.

Gr.

Hoi allemaal,

Ik ben ook zo misselijk de hele dag door. Soms overgeven, lucht op maar verder zo misselijk gevoel. Ook ik had dit niet bij de eerste. Het voelt alsof ik een griepje onder de leden heb, gek word ik ervan.
Ook ik  slik medicatie en weet dus ook niet wat ik wel kan proberen. A.s donderdag ga ik naar het ziekenhuis voor mijn eerste echo. Ik wil ook geen vlees meer koken. Hihih wat een gedoe zeg. maar ja, je krijgt er iets heel mooi voor terug!!!!!!!

Groetjes

Hier nog iemand die zich voelt net alsof ze een griepje onder der leden heeft:S
Bijna elke dag misselijk gevoel op me maag,als ik iets kleins eet is het even weg(ken slechts hele dag dooreten:p)
Of ik word al misselijk als ik iemand zie typen over eten/praat over eten.
Vlees BLEGGGGGG als ik er al aan denk...
Tja de bekende zwangerschapkwaal he:S

Groetjes Franny

hoi dames,

ik ben ook misselijk, kan alleen niet zeggen op welke tijden precies.
soms is het omdat ik honger heb maar evengoed ook als ik iets eet.
heb het alleen nooit s'ochtends.
wat ik eigenlijk wel heel erg vind is dat ik echt last heb van obstipatie.
ik eet erg donker brood, eet s'morgens all bran fibre.
drink genoeg, eet veel fruit.
ik heb er echt last van. mijn buik is echt opgezet ervan....
wat nu????

gr sas

Terug
Bovenaan