Alleen maar uit de fles willen drinken ( 2 jaar)

Ik heb een meid van 2 jaar die niet uit een tuitbeker wil drinken. Ze kan het wel, maar ze vertikt het om te doen. Wil alleen maar uit een fles drinken. Als ik een tuitbeker voor haar neerzet, wordt ze boos en drinkt ze niet.
Dus nu blijf ik haar maar de fles geven. Kan iemand mijn advies geven hoe ik haar uit en tuitbeker kan laten drinken??
 
Ik zou de fles gewoon weg doen zodat ze geen andere keuze heeft. Je hebt ook rietjesbekers of laat haar uit een gewone beker drinken.
Maar als jij er verder niet meer zit laat je haar toch gewoon uit de fles drinken.

Succes!
 
Bij ons werd de tuitbeker ook niet geaccepteerd. Ik vind sommige van die antilekbekers trouwens ook onmogelijk, ze moeten zo hard zuigen om er iets uit te krijgen.
Rietjesbekers waren de oplossing. Gewoon beginnen met een pakje en oefenen. Knijp erin zodra ze iets zuigt dan leren ze het snel.
Even doorzetten, bij dorst gaan ze vanzelf drinken.
 
Dank je voor jullie reactie. Ga het eens proberen met de rietjes.
Af en toe pakt ze wel een tuitbeker. Maar dan moet ik er niets van zeggen en het zo voor haar neus neerzetten. Ze moet er niet over na kunnen denken zeg maar.
 
Terug
Bovenaan