alleen maar willen lopen...

Ons zoontje is net acht maanden en heeft sinds een halve maand ontdekt, dat staan ontzettend leuk is. Als ie op  zijn buik ligt kan ie zichzelf optrekken tot staan aan onze handen en aan de speelgoedmand.
Nu snapt ie sinds ruim een week dat ie met zijn beentjes ook nog kan lopen en wandelt hij aan onze handen de hele kamer door.
Dit is natuurlijk prachtig en we zijn hartstikke trots, maar het liefst wil hij dit de hele dag doen. Hij kruipt ons achterna, en trekt aan onze broekspijpen, zo van til me omhoog! En als we met hem op de grond spelen, zittend,   dan grijpt hij steeds naar onze handen en gaat dan proberen te staan. En doe je dit niet of leg je hem weg na een rondje wandelen dan wordt ie echt boos, en begint ie te krijsen. Ik geef niet altijd toe aan zijn willetje, en leid hem dan af door hem een speeltje te geven. Maar... ik word er soms best een beetje moe van.
Wie herkent dit ook?
 
Hallo
ik herken het wel een beetje hoor. Mijn zoontje (nu 13,5 mnd) heeft dat ook gehad en ik heb hem toen eens aan tafel gezet of achter een stoel. Nu loopt hij met stoel en al door de kamer heen . Ook een duwkarretje of autootje kan helpen. Misschien kun je het eens proberen, ik kan me voorstellen dat je er af en toe moe van wordt.
Succes
 
Hoi,
Heel herkenbaar ook hier... Quinten is nu 14.5 maand en sinds 2.5 maand loopt hij
rond de tafel en aan onze handen. Hij heeft een blokkenwagen waar hij achter kan
lopen en dat is een groot succes! Ook hij verbouwt de kamer door alle eetkamerstoelen
te verschuiven. Wij noemen hem dan ook Quinten de Bouvrie....
Geniet er van het gaat wel weer over. voor je het weet wil hij je hulp niet meer...
Groetjes Melanie en Quinten
 
oh, ja,

Ontzettend herkenbaar. Ook mijn dochter doet dit. Ze loopt inderdaad ook met stoelen, speelgoed, noem maar op. Het leukste blijft echter toch aan onze handen.

Ik hoop eigenlijk dat ze snel zal gaan lopen. Ze is nu 12,5 maand. Iedereen zegt me: wees maar blij dat ze nog niet loopt. Ik denk echter dat ik wel blij ga zijn. nu komt ze toch ook overal aan.

Tja, maar ze is toch ook zo ontzettend lief, dan vergeef ik het haar weer meteen!

Succes nog,


Groetjes,

Meg
 
Terug
Bovenaan