Alleen maar ziek.

Hoi Dames,

Ik heb even een vraagje. Ik zit nu in de 10de week van mijn zwangerschap. En voel me al ruim 3,5 week echt beroerd. Ik hou amper tot niets binnen en heb daar ook medicijnen voor gekregen.. dit hielp eigenlijk niets. Iets anders konden ze mij niet aanbieden. Ik heb mezelf nu sinds een week ziekgemeld op mijn werk maar voel me erg bezwaard, ik voel me een aanstelster.. heel stom misschien.

Maar nu mijn vraag, want dit schijnt nog wel weken te kunnen duren. Hoe hebben jullie dat gedaan met het werk ? Neem aan dan4,5,6 weken ziekmelden niet kan of teveel is. Maak me een beetje zorgen aangezien ik niet eens de kracht heb om normaal te douche.. dus werken is al helemaal geen optie.



Hoor graag van jullie !

Groetjes:)
 
<span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">Jeetje dat klinkt erg heftig. Hier nu 24 weken zwanger en misselijkheid nog steeds. Maar nooit zo helt erg zoals jij schrijft. Eenmaal twee dagen thuis geweest vanwege diaree. </span>

Je moet je echt niet bezwaard voelen hoor!! Ik snap het wel maar de kleine gaat nu voor alles. Mijn verloskundige zegt je rust nemen is nu zo belangrijk. Je lichaam geeft nu zelf aan wat je wel en niet aankan. Daar naar luisteren is echt het beste. Die woorden houd ik me steeds in gedachten als ik me niet lekker voel. Of meer zit dan normaal.

Heel veel sterkte.
 
Sterkte ook ik kan je niet verder helpen. Ik hoop dat het snel over is en dat ook jij kan gaan genieten van je zwangerschap.
 
he bah wat vervelend dat je je zo naar voelt!! Je kunt met je verloskundige overleggen wat de mogelijkheden zijn;) Ik ben in het ziekenhuis terecht gekomen vanwege een bacterie en daar heeft mijn lichaam een flink knauw van gehad en de kleine de reserves genomen. Ik heb 5 weken in de ziektewet gezeten maar de vermoeidheid was en is nog steeds heel erg aanwezig. Ik heb nu een verklaring van de verloskundige dat ik voorlopig geheel niet in staat ben te werken t.g.v. de zwangerschap. Dan krijgt de werkgever het vergoed van het UWV maar ik weet niet of dit ook gedaan wordt in het begin van de zwangerschap je kunt dit natuurlijk altijd overleggen. Het is erg moeilijk het los te laten maar jij en je kindje zijn nu het belangrijkste. Succes
 
Terug
Bovenaan