alleen maar zitten

A

Anoniem

Guest
Isis kan dus sinds paar dagen zelf gaan zitten, nu wil ze niets anders! Na kwartiertje of zo valt ze om (soms op haar hoofd  ), maar binnen paar minuten zit ze weer! Ook als ik haar op haar rug of buik leg en ik ga weg, hup, zit ze weer. Kost best veel energie, denk ik. Ze is dan ook sneller moe! Herkennen jullie dit,

x Esther

Sasha kan ook nu een week of twee zelf zitten, maar het is meer: zitten, omvallen, tijgeren of rollen, weet zitten, omvallen enz.
Dus ze blijft wel in beweging. Maar ze vindt zitten wel het leukst!

gr,
Sabine

dinand wilt ook alleen maar zitten, kan het nu ook zelf dus meneer zit de hele dag en hij is aan het oefenen in de kruipstand, dus in de kruipstand,weer zitten en zo gaat het de hele dag door, hij vind het wel leuk! hij valt gelukkig bijna niet meer om en het is wel fijn dat als hij omvalt, dat hij zelf weer kan gaan zitten!

groetjes susanne

Chloë is nog steeds zo'n zoutzak!
Ik vind het nu wel tijd worden dat ze ook kan zitten. Ze is wel toe aan iets nieuws.
( En mama ook!)
Sil

Sil, Cloe (sorrie, hoe doe je die puntjes????) is echt niet de enige hoor, hier "helaas" nog zo'n zoutzak!! Hahaha
Ze draait eigenlijk alleen maar van rug naar buik en soms terug (dat nog nieteens altijd!) en verder????
Ze probeerd echt vanalles, maar het lukt haar maar niet....
Wij zijn ook wel weer eens toe aan iets nieuws hoor, verheug me zoooo op het kruipen of zelf kunnen zitten! En zij zelf word er ook helemaal gek van, om alles te willen maar nog niet te kunnen...

Ja en dat hebben wij dus juist andersom.
Elise wil nog echt niet zitten, ze valt echt als een plumpudding in elkaar!
Maar het is een kwestie van een weekje en ze kruipt...ze zit al op haar knietjes en voorzichtig schuiven.
Maar zitten...nee hoor!

Groetjes Linda

Ps Elise is 6 maanden en 3 weken

De puntjes op de e doe je zo; Shift en de dubbele aanhalingstekens en dan de ë.

Hoi,
@Sil; dan moet wel de toetsenbord zo staan ingesteld.. sinds ik een nieuwe heb krijg ik ook geen puntjes meer op de e

Maar hahaha.. ja dat zitten en dood-op zijn pffffff... die gaan gewoon niet meer liggen!!
Met staan vind ik het nog veeeeeeel erger, voordat ik het bekertje en tandenborstel heb gepakt.. staat ze alweer in bed... hahhaa.. vaak zatg hoor ik dus een keiharde bonk, met gehuil erachteraan, en dan is het weer vliegen naar boven.

jajaja.. ontwikkelen gaat niet zonder slag of stoot
Groetjes Debby mv B'Elanna

Terug
Bovenaan