alleen mamma

hee meiden

ppff ik begin t nu eerlijk gezegd best zwaar te vinden 2 kids in huis

karlijn vollop in de peuterpuberteit en erg eigenwijs en niet luisteren

en floor zo eenkennig als wat
ik kan nog niet na t toilet zonder dat ze als een everzwijn aan het schreeuwen en krijssen is
zo lekker als dat ze anderhalve week nog in de box en d'r wipstoeltje speelde zo hard krijst ze nu
alleen bij mij zitten is goed
de laatste paar dagen is slapen een hel hier
elke nacht komt ze wel 1 a 2 x en dan niet omdat ze honger heeft maar gewoon om op mijn borst te sabbelen en bij mij te liggen
zodra ik in mijn bed lig en haar vast heb valt ze al in slaap maar zodra ik haar terug leg is het schreeuwen krijssen brullen geblazen
vanacht was t toppunt : elke 2 uur kon ik eruit
heb haar begevenmoment naast me laten liggen met mijn borst bloot
sliep zij eindelijk begon karlijn te spoken en die moest ook bij mamma liggen
ppffffffffff

ik wil ze geen van beide in mijn bed hebben
ze hebben zelf bedjes

terugleggen is een garantie voor geschreeuw
en pppffffffffffffffffffff wat ben ik moe zeg
soms heb ik zoiets van : meiden ik leg jullie in bed
babyfoon uit , deur strak dicht en ik ga lekker buiten in de zon zitten met een boek en laat jullie lekker schreeuwen
maar als puntje bij paaltje komt kan ik het niet dus is geen optie :S
wegbrengen of laten ophalen kan ook niet ivm bv en mevrouw verdomt het om melk uit de fles te drinken

ik begin steeds vaker t gevoel te krijgen om partime te gaan werken zodat k ff uit de kindjes ben maar ik zit in de zw en mag absoluut nog niet werken en ik zit met opvang
liefs een hele vermoeide maurilla

Hoi,

Ik herken je verhaal! Ik word soms ook echt gek van onze drie schatjes hahaha! Ze zijn 3, 2 en 8 maanden, dus ook erg druk hier in huis. Gelukkig hoeven we er 's nachts niet vaak uit (afkloppen), maar, overdag kunnen ze er ook wat van, ruziemaken, rommel maken, dan weer dit willen, even later weer iets anders. De middelste is net 2 en zit in de peuterpuberteit (je kent het wel....) en daar word ik soms echt gek van, is steeds ondeugend, luistert slecht en daarbij is hij superondernemend... af en toe aarhhh, hahaha!
Ik werk (gelukkig) 2,5 dagen en dat vind ik heerlijk, even bijtanken en niet aan de kindjes denken, lukt heel goed op die dagen!!!
Veel mensen zeggen dan, knap hoor, werken met drie kleine kinderen.... Maar ik zou het veeeel knapper vinden als je met drie kleine kinderen niet werkt en dan thuis ook nog de hele week leuk en gezellig kunt zijn.... ik zou het ECHT niet kunnen!!!
Ik kijk af en toe echt uit naar de dag dat ik weer kan werken.... heerlijk, even geen kinderen die constant je aandacht nodig hebben ;)
Jammer, dat je nog niet mag werken, maar voor de afwisseling zou het wel erg lekker (en ontlastend) zijn!
Succes! Ook aan deze tijd komt een einde, maar leuk is het niet altijd (vaak gelukkig wel).
Groetjes, Noor

Hoi,

Hier hebben we ook van die fases hoor!
De winter was niet altijd een pretje..veel ziek enzo, dan ben je op een bepaald moment wel even op ja!!
Gelukkig gaat het hier nu goed, lekker buiten spelen dan heb ik er geen kinderen aan!

Even volhouden meid ;-)
Groetjes MJ

Ik herken het ook wel gelukkig gat het met de nacht hier nu beter Milton hoor je niet maar is ook al 4 en Shanice op dit moment niet meer.

Maar inderdaad de peuterpuberteit is hier ook heel heftig aanwezig en ik moet zeggen Milton ook en die is dan niet in de peuterpuberteit maar die kan er ook wat van.
Hij luistert ook heel slecht en daardoor Shanice ook en die neemt alles over van haar grote broer.
Het ene moment zouden ze elkaar de hersens in willen slaan en het andere moment vormen ze een front tegen mama pfff.

Ik zit soms ook weleens te denken dat ik best wel weer part time wil gaan werken maar ja ik heb ook geen oppas en ik ben heel erg beperkt lichamelijk . En als functie wat ik heb gedaan is het ook niet meer zo makkelijk om er tussen te komen. Maar dan denk ik ach mijn tijd komt wel weer ik ben blij dat ik ervoor mijn kindjes kan zijn.

Meid onze tijd komt wel weer. Als ze dan zo lief zijn geniet je ook wel weer.

groetjes lisette

Ik herken het ook wel gelukkig gat het met de nacht hier nu beter Milton hoor je niet maar is ook al 4 en Shanice op dit moment niet meer.

Maar inderdaad de peuterpuberteit is hier ook heel heftig aanwezig en ik moet zeggen Milton ook en die is dan niet in de peuterpuberteit maar die kan er ook wat van.
Hij luistert ook heel slecht en daardoor Shanice ook en die neemt alles over van haar grote broer.
Het ene moment zouden ze elkaar de hersens in willen slaan en het andere moment vormen ze een front tegen mama pfff.

Ik zit soms ook weleens te denken dat ik best wel weer part time wil gaan werken maar ja ik heb ook geen oppas en ik ben heel erg beperkt lichamelijk . En als functie wat ik heb gedaan is het ook niet meer zo makkelijk om er tussen te komen. Maar dan denk ik ach mijn tijd komt wel weer ik ben blij dat ik ervoor mijn kindjes kan zijn.

Meid onze tijd komt wel weer. Als ze dan zo lief zijn geniet je ook wel weer.

groetjes lisette

Hoi,

ik herken het ook hoor. Toen Bente een paar maanden oud was, vond ik het hier ook pittig. Tijn net, of bijna 2 en tussen de slaapjes van beide kinderen proberen alles in het gareel te laten lopen.
Nu 1,5 jaar later kan ik daar wel om lachen, het zijn 2 heerlijke kinderen die het heel goed met elkaar kunnen vinden. Bente is wel een klein krengetje, met wie Tijn soms moeite heeft. Maar als Bente een rondje om het veld wil in de aanhanger van de trekker staat Tijn al te springen om als grote broer die trekker rond te rijden hahaha!
Ik kan me voorstellen dat je denkt dat je best aan het werk zou willen. Ik werk 2- 2,5 dag in de week en ik vind het heerlijk om er af en toe lekker uit te zijn, maar dat moet ook mogen denk ik.

Denk er aan dat over een paar maanden je meiden weer ouder zijn en dat dat op deze leeftijd een heel groot verschil kan zijn.

Liefs Danielle

Terug
Bovenaan