hee meiden
ppff ik begin t nu eerlijk gezegd best zwaar te vinden 2 kids in huis
karlijn vollop in de peuterpuberteit en erg eigenwijs en niet luisteren
en floor zo eenkennig als wat
ik kan nog niet na t toilet zonder dat ze als een everzwijn aan het schreeuwen en krijssen is
zo lekker als dat ze anderhalve week nog in de box en d'r wipstoeltje speelde zo hard krijst ze nu
alleen bij mij zitten is goed
de laatste paar dagen is slapen een hel hier
elke nacht komt ze wel 1 a 2 x en dan niet omdat ze honger heeft maar gewoon om op mijn borst te sabbelen en bij mij te liggen
zodra ik in mijn bed lig en haar vast heb valt ze al in slaap maar zodra ik haar terug leg is het schreeuwen krijssen brullen geblazen
vanacht was t toppunt : elke 2 uur kon ik eruit
heb haar begevenmoment naast me laten liggen met mijn borst bloot
sliep zij eindelijk begon karlijn te spoken en die moest ook bij mamma liggen
ppffffffffff
ik wil ze geen van beide in mijn bed hebben
ze hebben zelf bedjes
terugleggen is een garantie voor geschreeuw
en pppffffffffffffffffffff wat ben ik moe zeg
soms heb ik zoiets van : meiden ik leg jullie in bed
babyfoon uit , deur strak dicht en ik ga lekker buiten in de zon zitten met een boek en laat jullie lekker schreeuwen
maar als puntje bij paaltje komt kan ik het niet dus is geen optie :S
wegbrengen of laten ophalen kan ook niet ivm bv en mevrouw verdomt het om melk uit de fles te drinken
ik begin steeds vaker t gevoel te krijgen om partime te gaan werken zodat k ff uit de kindjes ben maar ik zit in de zw en mag absoluut nog niet werken en ik zit met opvang
liefs een hele vermoeide maurilla
ppff ik begin t nu eerlijk gezegd best zwaar te vinden 2 kids in huis
karlijn vollop in de peuterpuberteit en erg eigenwijs en niet luisteren
en floor zo eenkennig als wat
ik kan nog niet na t toilet zonder dat ze als een everzwijn aan het schreeuwen en krijssen is
zo lekker als dat ze anderhalve week nog in de box en d'r wipstoeltje speelde zo hard krijst ze nu
alleen bij mij zitten is goed
de laatste paar dagen is slapen een hel hier
elke nacht komt ze wel 1 a 2 x en dan niet omdat ze honger heeft maar gewoon om op mijn borst te sabbelen en bij mij te liggen
zodra ik in mijn bed lig en haar vast heb valt ze al in slaap maar zodra ik haar terug leg is het schreeuwen krijssen brullen geblazen
vanacht was t toppunt : elke 2 uur kon ik eruit
heb haar begevenmoment naast me laten liggen met mijn borst bloot
sliep zij eindelijk begon karlijn te spoken en die moest ook bij mamma liggen
ppffffffffff
ik wil ze geen van beide in mijn bed hebben
ze hebben zelf bedjes
terugleggen is een garantie voor geschreeuw
en pppffffffffffffffffffff wat ben ik moe zeg
soms heb ik zoiets van : meiden ik leg jullie in bed
babyfoon uit , deur strak dicht en ik ga lekker buiten in de zon zitten met een boek en laat jullie lekker schreeuwen
maar als puntje bij paaltje komt kan ik het niet dus is geen optie :S
wegbrengen of laten ophalen kan ook niet ivm bv en mevrouw verdomt het om melk uit de fles te drinken
ik begin steeds vaker t gevoel te krijgen om partime te gaan werken zodat k ff uit de kindjes ben maar ik zit in de zw en mag absoluut nog niet werken en ik zit met opvang
liefs een hele vermoeide maurilla