Alleen melk drinken...

Hoi dames,

Janneke wil alleen maar melk!! Diksap uit de fles of beker wil ze gewoon niet.. Ik krijg het er echt niet in. Ze duwt het gewoon weg en d'r lippen stijf op elkaar.
Ik kan toch niet altijd melk blijven geven. Lijkt me ook niet goed. Hebben jullie een tip??

Enne... morgen wordt ze 1 jaar! De slingers hangen..

xxx

Een fijne dag morgen! Maak er iets leuks van!

En over dat melk drinken... hoeveel drinkt ze dan? Afhankelijk daarvan lijkt het me wel of niet erg. Kijk drinkt ze meer dan een liter melk, dan lijkt het me erg veel. Maar als ze minder dan een liter drinkt, dan geeft dat volgens mij niet. Anders vraag je het gewoon een keer op het CB?

hoi hoi,
alvast gefeliciteerd met janneke's eerste verjaardag!

hier heb ik ook 2 toeters die eerst alleen melk/pap wilden of diksap. water daar dachten ze niet aan. inderdaad, lipjes stijf op elkaar en dan lekker niet drinken......
heb je al geprobeerd om de melk steeds wateriger te maken. dan kan ze haar aanwennen om dan maar water te drinken.... hier drinken ze eindelijk ook water, maar thee willen ze helemaal niet. diksap of sap gelukkig wel, maar ja dat is weer suiker....

succes ermee!! veel plezier morgen!!

Van harte gefeliciteerd!!!! Hier wordt buiten BV alleen water en kamillethee gedronken - de kamillethee met erg groot plezier. Misschien is dat, of een ander sort de moeite ward.

Hoihoi,

Van harte gefeliciteerd met Janneke's 1e verjaardag.

Evy is ook een slechte drinkster. Het cb vertelde ons, dat ze per dag 300cc melkproducten moet krijgen, dit is inclusief kaas en toetje. Daarnaast 500cc ander vocht, zoals dus het drinken, maar ook het vocht uit fruit en wat je gebruikt tijdens het koken.
Evy krijgt nog 2 flesjes melk van 130. Melk uit een beker of tuit drinkt ze nauwelijks. Een paar slokken als we geluk hebben. Aan haar melkproducten komt ze wel.
Drank zoals water, diksap e.d. misschien een 50-100cc als we echt geluk hebben. Proberen het dus maar te compenseren met het fruit en eten.
Met het warme weer dronk ze iets beter, gelukkig.
Ons motto: zolang ze gezond is; dus vrolijk, goed plast en poept, maken we ons er niet te druk over.
We kunnen haar moeilijk dwingen. Ze nemen wat ze nodig hebben.
En anders toch even overleggen met je cb.

Veel plezier nog vandaag,
Groetjes Iris mv Evy 16-05-08

Hoihoi,

Van harte gefeliciteerd met Janneke's 1e verjaardag.

Evy is ook een slechte drinkster. Het cb vertelde ons, dat ze per dag 300cc melkproducten moet krijgen, dit is inclusief kaas en toetje. Daarnaast 500cc ander vocht, zoals dus het drinken, maar ook het vocht uit fruit en wat je gebruikt tijdens het koken.
Evy krijgt nog 2 flesjes melk van 130. Melk uit een beker of tuit drinkt ze nauwelijks. Een paar slokken als we geluk hebben. Aan haar melkproducten komt ze wel.
Drank zoals water, diksap e.d. misschien een 50-100cc als we echt geluk hebben. Proberen het dus maar te compenseren met het fruit en eten.
Met het warme weer dronk ze iets beter, gelukkig.
Ons motto: zolang ze gezond is; dus vrolijk, goed plast en poept, maken we ons er niet te druk over.
We kunnen haar moeilijk dwingen. Ze nemen wat ze nodig hebben.
En anders toch even overleggen met je cb.

Veel plezier nog vandaag,
Groetjes Iris mv Evy 16-05-08

Sorry voor de 2 reacties; klik op verstuur bericht, krijg ik, dat de server niet beschikbaar is en later opnieuw moet proberen. En dat tot 2 keer toe, en dan heeft ie ze toch geplaatst.
Geef mij het oude forum maar terug.

Terug
Bovenaan