alleen met de bevalling

A

Anoniem

Guest
Zo ongeveer drie weken geleden kregen we te horen dat mijn vriend, volgend jaar maart, weer op uitzending moet. Dit keer is afganistan aan de beurt.
We hadden dus besloten om onze kinderwens wat uit te stellen.
Deze week kregen we te horen dat ik 6 weken zwanger ben. We zijn natuurlijk hartstikke blij en trots. Maar we vinden het heel erg dat hij er niet bij kan zijn. Het ergste vind ik nog dat  hij pas na ongeveer 4 maanden zijn kind voor het eerst ziet,  terwijl iedereen hem/haar al heeft gezien en vastgehouden.  
Ik zou graag  van mensen, die  hetzelfde hebben meegemaakt  of wie ook in deze situatie zitten, willen weten hoe zij hier mee om gaan en zijn gegaan.
Aan reacties zoals, dat had je kunnen weten en daar heb je voor  gekozen toen je  wat met hem begon, heb ik niets want dat hoor ik al vaak genoeg.  

Hoi hoi,

Jeetje dat is klote zeg ( om het maar even subtiel uit te drukken ). Ik heb er geen ervaring mee. Mijn eerste reactie toen ik dit las was, kan ie niet van uitzending ruilen. Maar dat zal in het leger wel niet zo makkelijk zijn. Vriendin van me, haar man zit ook in het leger.    Maar hij hoefde pas op uitzending toen hun kleine een half jaar was. Maar ook dat was niet leuk hoor. Hij baalde er flink van en heeft toch veel van de kleine moeten missen.
Ik vind het echt rot voor jullie en die reacties als; dat weet je van tevoren zijn ronduit bot. Snap niet dat mensen zo lullig kunnen doen.

Succes Juffie

Jeetje dat is een hele vervelende situatie. Lijkt me inderdaad voor je vriend en ook voor jou en de baby niet leuk dat hij pas na 4 maanden jullie kindje kan vasthouden.