A
Anoniem
Guest
hallo
Daar zit ik dan. remy in huis. Kids liggen op bed. Manlief is de feesttent in
ons dorp aan bewaken met een collega ondernemer uit het dorp.
Ja ons dorp bestaat 1150 jr en er staat een hele grote feesttent. Deze moet
snachts bewaakt worden door 2 personen. Voor vannacht was er maar 1 persoon
dus manlief heeft zich zelf even aangeboden. Voor mij is dit de eerste keer
in ons trouwen (ja we waren 7 juni alweer 5 jr getrouwd) Bah wat is dat raar zeg.
Ik heb toch een pest aan een koud bed, ik lig ook altijd dan hubbie op bed, anders
kan ik niet echt goed in slaap komen (wat een muts ben ik he) dus ben benieuwd
hoe het gaat. Ben nu wel alleen met 2 kids. Ben gelukkig niet bang aangelegd, dus dat
scheelt.
Ben vooral benieuwd hoe het morgen gaat, want onze zaak gaat gewoon open om 9 uur
en er ligt toch een bult werk op mijn man te wachten. HAHA die is vast BRAK morgen. En morgen avond zouden we naar de tent gaan. Denk dat ik alleen heen moet. Want hubbie zonder teveel slaap..........gaat niet echt samen. HAHA
gr diana
Daar zit ik dan. remy in huis. Kids liggen op bed. Manlief is de feesttent in
ons dorp aan bewaken met een collega ondernemer uit het dorp.
Ja ons dorp bestaat 1150 jr en er staat een hele grote feesttent. Deze moet
snachts bewaakt worden door 2 personen. Voor vannacht was er maar 1 persoon
dus manlief heeft zich zelf even aangeboden. Voor mij is dit de eerste keer
in ons trouwen (ja we waren 7 juni alweer 5 jr getrouwd) Bah wat is dat raar zeg.
Ik heb toch een pest aan een koud bed, ik lig ook altijd dan hubbie op bed, anders
kan ik niet echt goed in slaap komen (wat een muts ben ik he) dus ben benieuwd
hoe het gaat. Ben nu wel alleen met 2 kids. Ben gelukkig niet bang aangelegd, dus dat
scheelt.
Ben vooral benieuwd hoe het morgen gaat, want onze zaak gaat gewoon open om 9 uur
en er ligt toch een bult werk op mijn man te wachten. HAHA die is vast BRAK morgen. En morgen avond zouden we naar de tent gaan. Denk dat ik alleen heen moet. Want hubbie zonder teveel slaap..........gaat niet echt samen. HAHA
gr diana