alleen met de kids:(...............................1e keer in 5 jr huwelijk!

A

Anoniem

Guest
hallo

Daar zit ik dan. remy in huis. Kids liggen op bed. Manlief is de feesttent in
ons dorp aan bewaken met een collega ondernemer uit het dorp.
Ja ons dorp bestaat 1150 jr en er staat een hele grote feesttent. Deze moet
snachts bewaakt worden door 2 personen. Voor vannacht was er maar 1 persoon
dus manlief heeft zich zelf even aangeboden. Voor mij is dit de eerste keer
in ons trouwen (ja we waren 7 juni alweer  5 jr getrouwd) Bah wat is dat raar zeg.
Ik heb toch een pest aan een koud bed, ik lig ook altijd dan hubbie op bed, anders
kan ik niet echt goed in slaap komen (wat een muts ben ik he) dus ben benieuwd
hoe het gaat. Ben nu wel alleen met 2 kids. Ben gelukkig niet bang aangelegd, dus dat
scheelt.
Ben vooral benieuwd hoe het morgen gaat, want onze zaak gaat gewoon open om 9 uur
en er ligt toch een bult werk op mijn man te wachten. HAHA die is vast BRAK morgen. En morgen avond zouden we naar de tent gaan. Denk dat ik alleen heen moet. Want hubbie zonder teveel slaap..........gaat niet echt samen. HAHA

gr diana

Das kut he.
Mijn mannetje gaat naar Le mans dit weekend (autoracen in frankrijk).
Ben ik vanaf morgenochtend 7 uur tot zondag avond 11 uur manloos. Maar mijn zusje komt slapen anders kom ik echt niet in slaap hihi.

Heel af en toe moet die een nachtje weg voor zijn werk en dan laat ik altijd iemand slapen want ik vind het zooooooo vervelend om alleen naar bed te gaan dat gebeurd hier namelijk nooit we gaan altijd tegelijk.

kus wen

Ik vind dat ook helemaal niet leuk alleen thuis zijn en helemaal niet 's nachts in het koude bed.
Wel lief van je man dat ie zijn hulp heeft aangeboden.........
Toch de goeie getrouwd

Evt. nog veel plezier vanavond!

Groetjes Kirsten mv Tyche

het is me allemaal me gevallen hoor, ben alleen ff wat later op bed gegaan, zodat ik echt goed moe was. Heb geslapen als een roos (nooit verwacht)
Een ding is zeker, ik heb in ieder geval beter geslapen dan mijn man. Haha
die sliep rond half 5 en om 7 uur weer wakker. Ach ja je moet er wat voor over hebben.
Hij is helemaal BRAK! HIHI en vanavond willen we nog even naar het feest, denk dat ik alleen heen moet. Hij wil vanmiddag even op bed, maar helaas..........ik moet om
1 uur de peuterschool schoonmaken. (ja dat moeten de moeders zelf doen hier)

Enne dat ik de goeie man getrouwd hebt klopt hoor. We houden het in ieder geval al
7 jr onderdak met elkaar vol!! En ik ben ook
zeker niet van plan om dit te veranderen hoor!!!    

Soms denk ik wel eens..........goh velen redden dit niet eens meer.
gr diana

Fijn dat het allemaal is meegevallen enne veel plezier met feesten vanavond

Groetjes sandra

Terug
Bovenaan