Alleen nog maar willen zitten (5,5 maanden)

A

Anoniem

Guest
Mijn zoontje wil alleen nog maar rechtop zitten.
Als ik hem aan beide handen vasthoud terwijl hij op mijn knieen ligt, trekt hij zichzelf op.
Nu is mijn vraag: is dat schadelijk voor zijn ruggetje?
En vanaf wanneer mogen kinderen eigenlijk gaan zitten?

Bedankt voor jullie reacties alvast.

hoi, ik ben benieuwd wat voor reacties je krijgt, de mijne wil ook alleen nog maar zitten, of staan, zodat hij alles kan zien en meemaken haha, groetjes

Je moet het  niet extra stimuleren... dus niet extra vaak op schoot zetten en aanmoedigen. Maar alles wat die kleintjes uit zichzelf doen is niet slecht heb ik begrepen. Dat betekent dat hun lijfje dat in principe aan zou moeten kunnen.

jadey is nu 4 maanden en vanaf 3,5 wilde mevrouw al zitten....kon ze alles beter bekijken hahaha.
ze gooit dan echt haar hoofd naar haar bui toe. whahaha ze zou ondertussen al een sixpack moeten hebben hahah.

gr tammy

Wilde Thijs maar eens zitten... Wil idd niet meer liggen, maar slaat de stap zitten volgens mij over, haha.
Hij wil dus alleen maar staan als ik hem op schoot neem. En ook in de box wil hij niet meer liggen en probeert hij zich op te trekken. En dat lukt natuurlijk nog niet en dat frustreert hem. Ik word er af en toe wel een beetje moe van hoor.
gr Petra

hoi

selina wil ook al vanaf 3 a 3,5 maanden zitten ze wil niet meer liggend vastgehouden worden soms wel maar liever niet
http://www.fotopocket.nl/view.php?friendly
=ikwilalleenmaarzitten

liefs tara mama van selina 14-04-07

Hallo

Meike wil ook het liefst recht op zitten en niet lekker onderuit tegen je aan
Dit wilde ze al heel vroeg geloof dat ze nog geen 3 maanden was en maar wurmde om recht op te zitten dacht nog dat word een vroeg kind maar zelfstandig zitten doet ze nog niet maar wil nog steeds het liefst mooi rechtop

Groetjes Monique

ze zeggen;hoelanger plat,hoe beter.maar je houd ze toch niet tegen.mijn buurjongetje ging lopen met 9 maanden.en een commentaar dat de buurvrouw kreeg van het cb!
ze vroeg toen:met wat voor een touw kan ik hem het beste vastbinden dan?toen was t wel stil.

Terug
Bovenaan