alleen op de wereld

Blehhh! Ik zit nu al dagen alleen thuis. Vriendlief is op cursus (en blijft daar ook overnachten)  en ivm halen/brengen naar het kdv werk ik thuis. De muren vliegen op me af en ik begin naar volwassen gezelschap te snakken!

Op een gegeven moment heb je die dingen wel gedaan die je niet kan doen zonder man erbij (oprah kijken, abba draaien, chocola eten, met een masker op de bank zitten zonder uitgelachen te worden). Gelukkig is hij er vanavond weer, want ik mis 'm echt.

Zoooo, dat wilde ik even delen.

Groetjes, KT

Oooh, ik kan het me helemaal voorstellen hoor KT.
Op een gegeven moment heb je het wel gehad he, in je uppie!
Nou, gelukkig dat ie er vanavond weer is.

Dan weet je weer even wat je mist als ie er niet is!

Hihihi, ja inderdaad! Maar nu weet ik uit ervaring dat hij vanavond doodop is (intensief gecursust en intensief geborrelt ), dus dat mijn gezellige avondje volkomen de soep in gaat lopen omdat hij om een uur of 10 gapend op de bank ligt met een scheef ook naar de klok kijkend en hopend dat ik zeg 'zullen we naar bed gaan'. En dan niet 'gezellig'   naar bed, maar slapen naar bed!

Groetjes, KT

quote: femksophie reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('26-01-2008 16:15:54'));

En was het gisteren nog een gezellig avondje?

heel gezellig....

@ Femke; Hihihi, helaas... we zitten een beetje in zo'n situatie van miscommunicatie en langs elkaar heen praten! dat hebben we af en toe. Gelukkig weten we het zelf en hebben we vanochtend alles (en dan denk je ook waar hebben we het over) maar eens goed uitgepraat. Ik heb goede hoop dat het vanavond wel gezellig gaat worden!

Toch grappig om te zien hoe je vanuit jezelf kan gaan denken, ook voor een ander, en hoe dom dat eigenlijk is. Maar goed, over een maand of wat hebben we weer zo'n fase hihihi

Groetjes, KT

Erg herkenbaar.

Wij hebben van de week ook weer een keer een goed gesprek gehad omdat ik vond dat we te veel langs elkaar heen leefden. En je gaat inderdaad voor de ander denken en na zo'n gesprek blijkt vaak dat hij helemaal niet de dingen denkt die jij denkt dat hij denkt (snap je het nog?) . Bij ons is het in ieder geval al weer een paar avonden erg gezellig.

Fijne avond!!!

Liefs Femke

Terug
Bovenaan